• Ik zelf heb wel eens geprobeert, maar ben er vrij snel mee gestopt.
    En als je rookt, doe je dit dan om stoer te zijn of omdat het die verslaving is?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:36 ]


    Love is in the air'<3

    AK47 schreef:
    (...)

    Lol, nope. Hij is echt om wiet(/kruiden mee te roken.) :')
    Hier wat voorbeelden.

    Tja het schijnt dat de vorige bewonders van het huis waar in nu woon ook wiet kweekte, maar hun neef had ook een coffeeshop, dus daarom. Ze hebben dan ook al het tapijt enzo weggegooit voordat wij hier kwamen. Maar toen we kwamen kijken om het daarna te kopen lag het tapijt er nu en kon je het ruiken. Walgelijk!

    AK47 schreef:
    (...)

    Met een waterpijp rook je wiet.
    Al vind ik ze persoonlijk veel minder fijn dan een joint. ö
    Niet alleen wiet hoor. Je kunt er ook dingen mee roken waar je niet stoned ofzo van wordt.

    AMANDAPANDA schreef:
    (...)Niet alleen wiet hoor. Je kunt er ook dingen mee roken waar je niet stoned ofzo van wordt.


    I know, heb ik er in 't bericht erna ook maar bij gezet. Dacht er alleen even niet aan. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    I know, heb ik er in 't bericht erna ook maar bij gezet. Dacht er alleen even niet aan. :')
    Ooh dan heb ik dat niet gezien haha.

    Wel wiet, maar geen normale peuk.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Tja het schijnt dat de vorige bewonders van het huis waar in nu woon ook wiet kweekte, maar hun neef had ook een coffeeshop, dus daarom. Ze hebben dan ook al het tapijt enzo weggegooit voordat wij hier kwamen. Maar toen we kwamen kijken om het daarna te kopen lag het tapijt er nu en kon je het ruiken. Walgelijk!


    Mijn vader heeft vroeger ook een coffeeshop gehad. Samen met mijn oom, die naderhand alleen nog een runde. Dus ben het meer dan gewend. Vind het zelfs wel een lekkere lucht hebben.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik rook wel eens tijdens feestjes, maar over het algemeen rook ik zo min mogelijk de laatste tijd. Ik wil er eigenlijk helemaal mee stoppen, maar soms denk ik gewoon echt: 'oke geef maar' :'D

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:36 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik rook wel eens tijdens feestjes, maar over het algemeen rook ik zo min mogelijk de laatste tijd. Ik wil er eigenlijk helemaal mee stoppen, maar soms denk ik gewoon echt: 'oke geef maar' :'D

    Als je écht wilt stoppen dan mag je gewoon niet toegeven! Zodra je de smaak weer hebt ben je meestal weer terug bij af!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:37 ]

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Als je écht wilt stoppen dan mag je gewoon niet toegeven! Zodra je de smaak weer hebt ben je meestal weer terug bij af!

    Het is niet zo zeer dat ik de verleiding niet kan weerstaan, maar ik vind het gewoon chill. Ik kan er wel vanaf blijven als ik het echt wil, maar soms heb ik daar gewoon schijt aan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik rook soms, als ik stress heb. Blowen doe ik vaker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    AK47 schreef:
    (...)

    Mijn vader heeft vroeger ook een coffeeshop gehad. Samen met mijn oom, die naderhand alleen nog een runde. Dus ben het meer dan gewend. Vind het zelfs wel een lekkere lucht hebben.

    Mijn moeder heeft t ook gerookt, maar ze vertelde het mij niet, maareh ben niet achterlijk, die geur herken je zo xD Toen heb ik het haar opgegevenmomend gevraagt of het waar was en toen gaf ze maar toe. Maar een lekkere geur? Nee dat vind ik dus niet. Er word eigenlijnk best veel gekweekt qua softdrugs, bij een vriendin van mij in de straat zit er een. Om het hoekje van de zus van mijn vriendin. Je stikt er in. Maarja na een tijdje is het wel een wat minder vieze geur dat wel. Ik kan er mee leven, maar om het 24/7 bij je te dragen dat luchtje lijkt me niet zo fijn xD

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Mijn moeder heeft t ook gerookt, maar ze vertelde het mij niet, maareh ben niet achterlijk, die geur herken je zo xD Toen heb ik het haar opgegevenmomend gevraagt of het waar was en toen gaf ze maar toe. Maar een lekkere geur? Nee dat vind ik dus niet. Er word eigenlijnk best veel gekweekt qua softdrugs, bij een vriendin van mij in de straat zit er een. Om het hoekje van de zus van mijn vriendin. Je stikt er in. Maarja na een tijdje is het wel een wat minder vieze geur dat wel. Ik kan er mee leven, maar om het 24/7 bij je te dragen dat luchtje lijkt me niet zo fijn xD

    Daar heb je een punt. (:


    Love is in the air'<3

    Ik rook. Vanaf mijn 13e tot mijn 18e als gezelligheidsroker, en nu echt vast. Ik rook vooral veel met uitgaan en concerten enzo. Maar ik ben al aan het minderen, door de weeks probeer ik zo min mogelijk te roken.
    Ik doe het dus omdat ik er verslaafd aan ben.
    Als ik over 2 jaar een baan heb en gesetteld ben, ga ik een serieuze poging tot stoppen doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Mijn moeder heeft t ook gerookt, maar ze vertelde het mij niet, maareh ben niet achterlijk, die geur herken je zo xD Toen heb ik het haar opgegevenmomend gevraagt of het waar was en toen gaf ze maar toe. Maar een lekkere geur? Nee dat vind ik dus niet. Er word eigenlijnk best veel gekweekt qua softdrugs, bij een vriendin van mij in de straat zit er een. Om het hoekje van de zus van mijn vriendin. Je stikt er in. Maarja na een tijdje is het wel een wat minder vieze geur dat wel. Ik kan er mee leven, maar om het 24/7 bij je te dragen dat luchtje lijkt me niet zo fijn xD


    24/7 kan een beetje veel worden ja. Maar zo op zichzelf vind ik wiet wel een fijne geur hebben. En een goede joint kan ook lekker ruiken. Zou er geen parfum van dragen nee, daar heb je een punt mee. Maar om mijn neus er nou voor op te trekken, nee, zeker niet.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    24/7 kan een beetje veel worden ja. Maar zo op zichzelf vind ik wiet wel een fijne geur hebben. En een goede joint kan ook lekker ruiken. Zou er geen parfum van dragen nee, daar heb je een punt mee. Maar om mijn neus er nou voor op te trekken, nee, zeker niet.(krul)

    Aw Shit! Moet eten. Naja byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Goh, we zijn een klein beetje van het onderwerp afgeweken, maar het was wel gezellig x)