• Ik zelf heb wel eens geprobeert, maar ben er vrij snel mee gestopt.
    En als je rookt, doe je dit dan om stoer te zijn of omdat het die verslaving is?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:36 ]


    Love is in the air'<3

    AK47 schreef:
    Ik rook. Sinds mijn 13e ongeveer. Wordt volgende maand 19. Best een tijdje dus al.(krul)

    Je zegt dus vanaf je 13e. Wisten je ouders dat toen al? Zo ja, mocht dat? (:


    Love is in the air'<3

    LALALALALA schreef:
    (...)Oh god, ken je dat niet:P.

    Oh god, ken je dat wel:P.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:22 ]

    nog nooit gerookt, maar ik zeg niet dat ik het nooit ga doen, want dat kun je tog niet van te voren zeggen XD

    Rayban schreef:
    (...)
    Je zegt dus vanaf je 13e. Wisten je ouders dat toen al? Zo ja, mocht dat? (:


    Ja, en ja. Mijn ouders roken zelf ook, en ze hebben er nooit moeilijk over gedaan.]
    Behalve dat mijn moeder boos werd omdat ze mij en mijn beste vriendin op het dak betrapte, toen we daar zaten te roken. Toen mocht ik 'r een paar dagen niet zien, maar dat was meer omdat ze het niet leuk vond dat we het stiekem deden. En het dak niet op mochten. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Oh god, ken je dat wel:P.


    Met een waterpijp rook je wiet.
    Al vind ik ze persoonlijk veel minder fijn dan een joint. ö


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Oh god, ken je dat wel:P.
    Ja:Y).

    AK47 schreef:
    (...)

    Ja, en ja. Mijn ouders roken zelf ook, en ze hebben er nooit moeilijk over gedaan.]
    Behalve dat mijn moeder boos werd omdat ze mij en mijn beste vriendin op het dak betrapte, toen we daar zaten te roken. Toen mocht ik 'r een paar dagen niet zien, maar dat was meer omdat ze het niet leuk vond dat we het stiekem deden. En het dak niet op mochten. (krul)

    Ow oke. (;
    Als ik zou roken op het moment, écht roken dan zouden mijn ouders dat denk ik niet accepteren. Maar zij roken ook helemaal niet, mijn hele familie trouwens ook niet.


    Love is in the air'<3

    AK47 schreef:
    (...)

    Ja, en ja. Mijn ouders roken zelf ook, en ze hebben er nooit moeilijk over gedaan.]
    Behalve dat mijn moeder boos werd omdat ze mij en mijn beste vriendin op het dak betrapte, toen we daar zaten te roken. Toen mocht ik 'r een paar dagen niet zien, maar dat was meer omdat ze het niet leuk vond dat we het stiekem deden. En het dak niet op mochten. (krul)

    O.o mijn ouders roken ook, maar als ik ook maar één sigaret aanraak killen ze me :S

    Conflate schreef:
    Nooit geprobeerd, niet van plan ook.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    AK47 schreef:
    (...)

    Met een waterpijp rook je wiet.
    Al vind ik ze persoonlijk veel minder fijn dan een joint. ö

    Een vriendin van mij denkt dat je er cocaine in verbergt xD

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    O.o mijn ouders roken ook, maar als ik ook maar één sigaret aanraak killen ze me :S


    Tja... mijne zijn soms streng, maar met een heleboel dingen open en eerlijk. Ze hebben liever dat ik het eerlijk toegeef en thuis doe dan stiekem op straat. Dan heb je meer kans op problemen ook.

    En ik mag best veel van mijn ouders eigenlijk, zolang ze het maar weten en/of ik voorzichtig ben/weet wat ik doe.

    Dat vind ik trouwens wel heel schijnheilig, want als zij roken, hoe kunnen ze jou het dan écht verbieden? Zij geven uiteindelijk wel het voorbeeld ermee. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    O.o mijn ouders roken ook, maar als ik ook maar één sigaret aanraak killen ze me :S

    Beter, het is echt slecht voor je hoor. Alleen die verslaving houd je tegen om te stoppen.


    Love is in the air'<3

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij denkt dat je er cocaine in verbergt xD


    Lol, nope. Hij is echt om wiet(/kruiden mee te roken.) :')
    Hier wat voorbeelden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik rook al sinds mijn 13e


    I solemny swear i am up to no good

    Eén keer geprobeerd, nooit weer :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'