• zou je mee willen doen in mijn Tom Felton story?

    ik heb nog nodig:

    1x bf Jane > Fabregas
    3x vriendin of vriend Jane
    4x pester
    1x 'schoolqueen' die achter Tom aanzit > Attidude
    3x klasgenootje

    invullijstje

    naam:
    uiterlijk: [foto en/of beschrijving]
    karakter: [uitgebreid]
    crush: [niet verplicht]
    andere:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 13:47 ]


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    BF Jane
    naam: June Carter Rossas
    uiterlijk: June!
    karakter: komt!
    crush: Voetballer, Cesc Fàbregas
    andere: June's tweelingzus Olivia stierf toen ze negen was. June gaat nog elk jaar naar haar graf en heeft Olivia's naam in haar nek laten tattoëren. June houdt verschrikkelijk veel van zingen en wil graag zangeres worden.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Meisje dat achter Tom aanzit
    naam:Elle Uderwood
    uiterlijk: Elle heeft lang bruin haar en bruine ogen draagt meestal couture
    of deze
    karakter: Elle is niet op haar mondje gevallen en durft eerlijk te zeggen wat zij ervan vind. Ze is erg populair en is erg blij met haar status. Ze heeft veel vriendinnen en maar een paar echte. Ze is rijk en kan nogal arrogant overkomen. Maar wat niet iedereen weet is dat ze dat alleen maar doet om erbij te horen.
    crush;volgens mij wel duidelijk aan de rol?
    andere: Niks

    BF Jane

    naam: Liz McCarty
    uiterlijk: [foto en/of beschrijving] bruine ogen, lang bruin blond haar, blauwe ogen. Heel mooi figuur. http://www.chicagonow.com/blogs/ndigo-we-break-bread/2009/12/07/taylor_swift.jpg
    karakter: [uitgebreid] is heel erg lief ze staat altijd voor iedereen klaar. Ze houdt niet van mensen die zichzelf meer vinden dan anderen en trekt snel haar mond open als iemand haar bf pest. Ze is zorgzaam en is soms nogal op zichzelf gekeerd. Ze is erg slim zonder dat ze uren leert. ze wil het beste voor iedereen
    crush: [niet verplicht] single. veranderd later
    andere: Hobby's: zingen, gitaar spelen, hardlopen, muziek luisteren, naar de bios gaan, gezellig kletsen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."