• Ik ga daar heen. Over precies een week. Maar ik vroeg me af of iemand hier daar al heen is geweest. Zo ja, hoe was het? En wat kun je er allemaal doen?


    Love is in the air'<3

    ik ben er nog niet geweest sorry. $
    maar ik ga er mischien nog wel heen deze vakantiee.


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    ik ben er nog niet geweest sorry. $
    maar ik ga er mischien nog wel heen deze vakantiee.

    maakt niet uit. =)


    Love is in the air'<3

    Bodrum, geen idee. Maar ik ben al 3x in Turkije geweest. Je verveelt je daar nooit. Er zijn elke dag voorstellingen/shows/disco's, zwembaden zat, sporten die je kunt doen, stad en veeeel lekker eten :9~ En de mensen daar zijn héél aardig en gastvriendelijk. Ook lopen er meestal fotograven rond die foto's van je maken die je later kunt kopen. -Ik werd gestalkt door een fotograaf :/ Hij vond me mooi-


    I live for the applause, you will die for it.

    Bodrum is echt prachtig! Dat kan ik je verzekeren.


    All this dampness is damp.

    nope, nooit verder dan europa geweest :')

    Joker schreef:
    Bodrum, geen idee. Maar ik ben al 3x in Turkije geweest. Je verveelt je daar nooit. Er zijn elke dag voorstellingen/shows/disco's, zwembaden zat, sporten die je kunt doen, stad en veeeel lekker eten :9~ En de mensen daar zijn héél aardig en gastvriendelijk. Ook lopen er meestal fotograven rond die foto's van je maken die je later kunt kopen. -Ik werd gestalkt door een fotograaf :/ Hij vond me mooi-


    haha, dat laatste echt leuk! maar dat klinkt zéker niet verkeerd. Ik verheug me er sowieso al op, maar ik wou eens rondvragen of er al mensen heen waren geweest.
    Bedankt. (:


    Love is in the air'<3