• Jaaaa, ik ben echt blij.
    Ik had een beste vriendin. Ik was al bevriend met haar sinds groep 4. Ze woonde 100 meter bij me vandaan, dus ik zag haar echt élke dag. En in groep 8 hebben we dus huilend afscheid genomen, want ze ging verhuizen naar Hillegom en we zouden niet op dezelfde school zitten. En ik baalde daar zó erg van. Het voelt echt zwaar kut als je beste vriendin gaat verhuizen.
    Dus ja, we gingen naar de brugklas. En toen was ze nogal normaal gebleven. We noemden haar altijd barbiepop, want ze was gek op make-up en een echte jongensgek. En in de 1e had ze al elke week een ander vriendje, wat op de basisschool nog nooit was gebeurd. Een andere beste vriendin en ik waren allebei goed met haar bevriend, dus wij belden haar vaak op en zeiden dat het echt niet kon wat ze deed. Er werd in mijn woonplaats namelijk heel veel over haar geroddeld (ik woon in een klein plaatsje).
    In de brugklas viel alles nog heel erg mee. En toen we naar de 2e gingen, veranderde alles. Ze was ontzettend vaak dronken. Ze had de verkeerde vrienden die allemaal rookten, uit de winkel stalen en vaak dronken waren. En dat voor kinderen van 13. Het ging toen slecht met haar, en mijn vriendin en ik belden haar wel eens op. Maar ze wou gewoon niet luisteren. Een keer belde ik haar om 8 uur 's ochtends op toen ik op school zat, en toen bleek ze te spijbelen. Ik zei dat het niet kon, en samen met een andere vriendin begon ze me uit te schelden. Toen was ik echt helemaal klaar met haar. Ik had opgehangen en daarna heb ik nooit meer contact met haar opgezocht. Ik voelde me echt raar, want ik deed er alles aan om haar op het goeie pad te houden. Ik wilde haar niet verliezen.
    Ik flipte 'em helemaal toen ik hoorde dat ze drugsverslaafd was geworden. Een vriendin en ik hebben haar heel vaak gebeld, maar ze nam nooit op. Ze ging voor een weekend naar een speciaal tehuis zei haar zusje tegen me op msn, maar daarna ging het nog niet beter want niet veel later hoorde ik dat ze alwéér was begonnen met drugs etc.

    En nu zijn we al bijna een jaar verder ofzo. Ik heb haar anderhalf jaar niet gezien en gesproken, en ineens zegt een vriendin; 'P is online!' Ze noemde haar naam, maar dat doe ik hier niet (:
    In ieder geval, ik begon tegen haar te praten. Ik was toen al blij dat ik haar weer sprak. Ze bleek een nieuwe msn te hebben, en ik voegde haar toe enzo. En het goeie nieuws kwam niet veel later. We waren wat aan het praten, en ze zei zo van dat het haar speet, dat ze me nooit had willen kwetsen, ze was een slechte vriendin geweest en dat ze nu echt is veranderd enzo. Ik was zó blij dat ze dat zei. Ik kon wel huilen. Dus nu ben ik zó blij. Maar ik ben vooral trots op haar, dat ze heeft doorgezet om te veranderen en af te kicken van de drugs.

    Zo, heel verhaal. Maar ik moest het even kwijt (:


    you're my favourite part of the day ~

    Dat is echt super knap van haar..
    (A)

    & eerlijk dat ze toegeeft dat ze een slechte vriendin is geweest.

    woow dat is heftig.
    gelukkig heeft ze na een tijd haar excuses aangeboden.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Wow, maar nu komt alles toch weer goed met haar.


    All was well.

    dat is nogal wat zeg. ik snap dat je heel erg blij bent.


    {What's wrong with being different?}

    Awesome voor jullie dat alles nu terug goed komt! :'D


    All this dampness is damp.

    ergens geloof ik het niet helemaal -val me niet aan.-

    in ieder geval; het wel echt heel leuk voor jou! _O_

    Met alleen hulp in de weekenden afkicken?
    Niet lullig bedoeld!

    Maar dat is wel heel fijn! =D

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 19:56 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ramos schreef:
    Awesome voor jullie dat alles nu terug goed komt! :'D


    Smiling but close to tears.

    Geesz schreef:
    Met alleen hulp in de weekenden afkicken?
    Niet lullig bedoeld!

    Maar dat is wel heel fijn! =D


    Nee niet alleen in de weekenden. Vraag me niet hoe ze het heeft geflikt, ik had haar al zo lang niet gesproken. Maar ik ben blij dat ze het heeft gedaan en weer de oude is (:


    you're my favourite part of the day ~

    Whipple schreef:
    ergens geloof ik het niet helemaal -val me niet aan.-

    in ieder geval; het wel echt heel leuk voor jou! _O_


    Grrrrr.
    Nee grapje, ik val je heus niet aan (krul).


    you're my favourite part of the day ~

    Wauw, dat is echt goed van d'r. (:


    Love is in the air'<3

    xThriller schreef:
    Wauw, dat is echt goed van d'r. (:


    ja vind ik ook :3
    nu maar hopen dat ze geen terugval of zo krijgt.


    you're my favourite part of the day ~

    Ramos schreef:
    Awesome voor jullie dat alles nu terug goed komt! :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Super <3
    Ik vind het echt geweldig, ze is vast een van de weinige die er vanaf is gekomen in de wereld. Dat lijkt me echt heel moeilijk.. Maar hierbij: GEFELICITEERD met je overwinning op de drugs, P _O_


    You can agree with me or you can be wrong