• Hebben jullie dat als eens gehad? Een bijna dood-ervaring en dat je heel even je hele leven zag voorbijflitsen?

    Ik had het in februari. Toen we midden in de nacht naar zaventem moesten vertrekken om ons vliegtuig naar Berlijn te nemen. Net dan sneeuwde het en het was dan nog donker - duh, het is nacht xp.
    En toen reed er een vrachtwagen vanop de pechstrook ineens de autosnelweg weer op zonder lichten, richtingsaanwijzers, ... We zagen het pas toen we enkele meters van die af waren. Hij reed dan nog traag. En mijn zus kon niet van rijbaan veranderen want er kwam een andere auto afgereden. Dus moest ze heel hard gaan remmen.
    En ja, toen zag ik alles even voorbijflitsen. En erna kregen we zo hard de bibber.

    Sour schreef:
    Toen ik in de VS in een tornado zat, en bijna te laat was voor een schuilkelder - die koker was nog geen 50 meter bij me vandaan...


    Wow, dat is heftig Ö
    Ik heb nog nooit in een tornado gezeten, laat staan in de VS geweest.
    Dus ik zie het enkel op tv en dat vind ik al eng genoeg.

    Ja ook een keer gehad
    Ik was aan eht fietsen met me zus en het was net rood maar mijn zus fietste door dus ik ging er achteraan. (Ik was 8 ofzo?) En toen kwam er een vrachtwagen aan en die kwam op me af. Ik was me dood geschrokken maar ben nog leven(Logisch. Ik kan dat anders neit hier typen)


    Ivar Oosterloo.