• Op de heenweg naar school –moest naar diploma uitreiking- begon het al dicht te trekken. Dus ik hoopte al dat ik op tijd in Venlo zou zijn, voordat het zou gaan stormen. Het liefst zelfs al op school, dat zou helemaal mooi zijn. Maar, toen zat ik in de trein was ik net het industrieterrein voorbij en toen begon het helemaal te bliksemen en te waaien. En zomaar ineens out of the blue zat ik midden in de storm met de trein. Ik zag me toch een grote windhoos. Serieus, zo’n grote heb ik nog nooit gezien en het voelde bijna alsof ik in twister zat, zo erg.
    De trein begon helemaal te schommelen en wiebelen. Maar omdat we dus midden in die windhoos zaten besloten ze toch nog een stuk door te rijden. En er zat echt de grootste rotzooi in die windhoos. Een windhoos is zeg maar, volgens mij, een miniaturen tornado, maar ik weet niet wanneer zoiets geen windhoos meer heet want hij was echt huge. Er zaten echt hele bomen in –neen niet van die kleintjes- en dakpannen en heel veel zand en modder, want alles was bruin. Het was echt heel raar en akelig om te zien. Uiteindelijk waren we voorbij de windhoos en toen hebben ze op de rem getrapt. Hebben we eerst even gewacht tot het ergste voorbij was. Maar toen kwam de storm ons achterna. Dus toen zijn we snel verder gegaan. En toen zaten we er weer middenin. Toen moesten we stoppen bij Blerick, maar werkte de trein niet meer mee door de storm en toen moesten ze op de noodrem dingesen x___x.

    Uiteindelijk na heel wat gekloot kwamen we aan in Venlo en toen ben ik in de taxi gestapt en naar school gegaan. Uiteindelijk is mijn moeder me weer komen halen en echt overal waar we reden lagen bomen omgeknakt, of gewoon met wortel en al de grond uit getrokken enzo. En toen kwamen we in Horst en echt overal om mij heen waar ik keek, waren boerderijen compleet afgebroken en verwoest. Daken lagen over de weg, schuren waren helemaal ingestort en er lagen bomen op huizen.

    Toen ik dat zag was ik serieus shocked for life. Toen dacht ik echt even ‘Men, wat nou als die trein omgeflikkerd was toen ik erin zat.. :/

    Maar ik leef nog, en ik heb niks.. Maar dat was wel even schrikken..


    Wie du mir, so ich dir.

    Wow... Dan ben je echt wel blij dat je niks hebt!
    Ik zag dat op tv en ik dacht: blij dat ik in zeeland woon :X


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zat in de storm, toen ik aan het fietsen was, in venlo. Dat was pas lachen -echt niet dus..-
    :')
    naja, nu ik er over nadenk zo, was het wel grappig x'D
    haha :3

    Wow:O
    Dat is ernstig:O
    Lucky you dat het goed afgelopen is!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    NewZealand schreef:
    Ik zat in de storm, toen ik aan het fietsen was, in venlo. Dat was pas lachen -echt niet dus..-
    :')
    naja, nu ik er over nadenk zo, was het wel grappig x'D
    haha :3
    Een klasgenootje van mij zat ook in dat weer op de fiets in/naar Venlo. Hadden jullie wel geluk dat de windhoos voor Venlo afgebogen is of opgelost of whatever. Want dat ding was levensgevaarlijk. Zelfs de trein heeft er flinke klappen en deuken van opgelopen.. kun je nagaan wat het met een fietser had gedaan o.o


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb jij nog even geluk gehad.
    Volgens mij zat mijn broer onder de storm in de trein vanuit Nijmegen naar Blerick.

    Je had trouwens gewoon in Blerick moeten blijven, ha ;D
    Hier was de storm namelijk saai... (cat)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 22:52 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    RescueMe schreef:
    Wow:O
    Dat is ernstig:O
    Lucky you dat het goed afgelopen is!


    Life begins at the end of your comfort zone

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Een klasgenootje van mij zat ook in dat weer op de fiets in/naar Venlo. Hadden jullie wel geluk dat de windhoos voor Venlo afgebogen is of opgelost of whatever. Want dat ding was levensgevaarlijk. Zelfs de trein heeft er flinke klappen en deuken van opgelopen.. kun je nagaan wat het met een fietser had gedaan o.o

    ik was wel zeiknat :x
    en heeel vies van het zand. x'D
    maar ik vond het toen alleen3 amar heel vies, en een vriendin van mij, die was helemaal aan het paniekeren, jammer dat ik niet bij haar was x'D dan had ik echt hard gelachen ;x
    maar toen we met zijn allen in de trein zaten, naar eindhoven, toen moesten we best wel hard lachen, want het was best komisch. Eigenlijk vond ik het niet zo eng, alleen maar heeel erg vies, want zelfs de regen en wind en zand waaide mijn shirt in, x'D
    maar ik denk dat wat jij meegmaakt heb, wel wat enger is ja :3

    Wow, bij jou stormde het gewoon nog erger dan hier en hier vond ik het al de grootste storm ever. .___.

    (Eentje waarin Zita btw helemaal alleen zat...)

    Storm vind ik normaal wel leuk, maar nu er ook echt dingen helemaal verwoest zijn en Zita erin zat, vond ik het niet meer zo leuk. ._.

    Gelukkig heb je niets en ik kan me voorstellen dat het wel even schrikken is. |:

    Pfoeh, gelukkig ben je in orde. o:


    All this dampness is damp.

    NewZealand schreef:
    (...)
    ik was wel zeiknat :x
    en heeel vies van het zand. x'D
    maar ik vond het toen alleen3 amar heel vies, en een vriendin van mij, die was helemaal aan het paniekeren, jammer dat ik niet bij haar was x'D dan had ik echt hard gelachen ;x
    maar toen we met zijn allen in de trein zaten, naar eindhoven, toen moesten we best wel hard lachen, want het was best komisch. Eigenlijk vond ik het niet zo eng, alleen maar heeel erg vies, want zelfs de regen en wind en zand waaide mijn shirt in, x'D
    maar ik denk dat wat jij meegmaakt heb, wel wat enger is ja :3
    Maar gelukkig dat jij voor de rest ook in orde bent! Ocherm arme vriendin van je!(flower) haha stiekem ben je ook wel een beetje een sadist hoor :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Prodigy schreef:
    Wow, bij jou stormde het gewoon nog erger dan hier en hier vond ik het al de grootste storm ever. .___.

    (Eentje waarin Zita btw helemaal alleen zat...)

    Storm vind ik normaal wel leuk, maar nu er ook echt dingen helemaal verwoest zijn en Zita erin zat, vond ik het niet meer zo leuk. ._.

    Gelukkig heb je niets en ik kan me voorstellen dat het wel even schrikken is. |:
    Arme zita :C


    Wie du mir, so ich dir.

    Ramos schreef:
    Pfoeh, gelukkig ben je in orde. o:


    Hope goes lost but never dies.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Maar gelukkig dat jij voor de rest ook in orde bent! Ocherm arme vriendin van je!(flower) haha stiekem ben je ook wel een beetje een sadist hoor :'DD.

    hahah :3
    sshh.. die vriendin is gewoon grappig als ze bang is :x
    maar ik snap haar wel, ze was alleen heel erg aan het overdrijven in het begin ;x, want het ging zo van: "kijk de lucht is mooi groen."
    vriendin: "doorfietsen, straks gaan we nog dood."
    zoiets zei ze x'd
    ahah :3

    ook gelukkig dat jij in orde bent! :9~

    Echt eng! Gelukkig heb je niks.
    Ik was bij Christa en eerst bliksemde het daar enzo, maar toen ik naar huis ging met de trein was het droog. Zag wel nog wat buien hangen.

    NewZealand schreef:
    (...)
    hahah :3
    sshh.. die vriendin is gewoon grappig als ze bang is :x
    maar ik snap haar wel, ze was alleen heel erg aan het overdrijven in het begin ;x, want het ging zo van: "kijk de lucht is mooi groen."
    vriendin: "doorfietsen, straks gaan we nog dood."
    zoiets zei ze x'd
    ahah :3

    ook gelukkig dat jij in orde bent! :9~
    Hahah die vind ik eigenlijk wel heel grappig. 'Doorfietsen! Straks gaan we dood!"


    Wie du mir, so ich dir.