• Eerst wilde ze een konijn, maar mijn vader vindt beesten in een hok zielig. Toen wilde ze een pony, nou dat is niet eens te betalen voor ons. En nu wil ze een Bobtail! Dat is toch te gek voor woorden! We hebben al een bobtail! Bovendien, waarom zou zij een beest mogen? Ze voert geen reed uit in huis, is alleen maar brutaal, en haar baantje heeft ze opgezegd.
    Het ergste is nog dat ze écht denkt dat ze wel een bobtail, pony of konijn krijgt van mijn ouders. Nou echt hoor, ik vind haar super verwaand. We hebben het geld er gewoon niet voor, klaar. Deal with it.
    -boos-


    Life is hard and then we die

    Mijn broer is ook gek, hij laat altijd scheten in mijn gezicht en lacht me dan hysterisch uit.


    All this dampness is damp.

    RescueMe schreef:
    Mijn broertje is ook gek, hij wou een kikker, en die wou hij Flappie noemen... Maar toen kregen we een kat en nu heet die Flappie.. Ik vind het stom, wie geeft er nou een kat een konijnen naam?

    Maar hoezo denkt je zusje dat ze er een krijgt? Gewoon omdat ze verwend/verwaand is, of is er zo iets gezegd van; goh je krijgt er een.. -niet precies zo, maar in die richting?-
    Ze wil het dus ze krijgt het, dat zijn haar gedachten.


    Life is hard and then we die

    Ramos schreef:
    Mijn broer is ook gek, hij laat altijd scheten in mijn gezicht en lacht me dan hysterisch uit.
    OMG, haha XD Ik lach hierom, omdat het totaal iets anders is.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 20:59 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahaha, ja mijn broertje ook. Hij had laatst mijn moeder's creditcardgegevens gehackt en toen een playstation 3 gekocht.


    Wajow, is je moeder daarachter gekomen?
    Als dat bij mij zo was werd ik eerste gemarteld en daarna vermoord. O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    (...)

    Wajow, is je moeder daarachter gekomen?
    Als dat bij mij zo was werd ik eerste gemarteld en daarna vermoord. O.O
    Ja, daar is ze achter gekomen. Maarja, hij doet het vaker. Ze is er aan gewend. Ze heeft hem niet eens gestraft. Zucht. Weetje, daar word ik best wel gek van. Hij kan alles flikken. Zelfs mijn vader deed er niets aan, omdat het zijn zaak niet was.


    Life is hard and then we die