• Helleu mensen. Een van mijn vriendinnen is nu op vakantie naar Italië, en als verrassing als ze terugkomt wil ik een story gaan schrijven, over Gregory van der Wiel. En dat gaat ongeveer zo:

Iris gaat met haar ouders op weg naar Italië, om daar twee lange warme weken vakantie te vieren. Als ze terugkomt, heeft haar beste vriendin Lesli een grote verrassing voor haar. Ze mag naar een Meet&Greet met een bekende voetballer! Als Iris dan natuurlijk Gregory van der Wiel kiest, veranderd haar leven volkomen.

Als jullie een rol willen, moet je dit even invullen, en Greg en Ibi zijn dus al bezet.

Rollen die al bekend zijn - je mag altijd nog invullen, ook meerdere per persoon (krul)- :

-Toekomstige vriendin Cesc = Pershoofd
    -Toekomstige vriendin Cristiano = Captivity
    -Vrouw Maarten Stekelenburg = Riddikulus
    -Vriendin Joris Mathijsen = AnoukCullen
    -Toekomstige vriendin Rafael vdVaart = VivaEspana
    -Vriendin Simon Kjaer = Denmark
    -Verloofde Fernando Torres = Santo :Y)
    -Toekomstige vriendin Kaka = S0UNDTRACK

De link: Klik.

-Rol:
    -Naam:
    -Achternaam:
    -Foto/beschrijving:
    -Karakter:
    -Aanstaande vriendin van/Crush op:
    -Extra:
    -Titel:

En je moet alles invullen (krul)
    Liefs, Marrit [:

[ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 17:58 ]

You can agree with me or you can be wrong

-Rol: Beste vriendin Iris & Toekomstige vriendin van Cesc Fabregas.
    -Naam: Julin
    -Achternaam: Sanz
    -Foto/beschrijving: Komt. Ben nu niet thuis.
    -Karakter: Verlegen, sociaal, slim, prater.
    -Aanstaande vriendin van/Crush op: Cesc Fabregas
    -Extra: Julin is een meisje met passie voor sport. Ze kijkt ook graag naar voetbal, en rijd paard. Julin heeft stiekem een crush op Cesc, die ze in Italië heeft ontmoet samen met Iris.
    -Titel: If we ever meet again.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Rol: Beste vriendin + latere vriendin Cristiano
    -Naam: Ilse 'rosa'
    -Achternaam: Dubaï
    -Foto/beschrijving: klik Ilse heeft lange blonde haren, een slank postuur en groene ogen.
    -Karakter: spontaan, vriendelijk, zorgzaam, betrouwbaar, chaotisch nieuwsgierig.
    -Aanstaande vriendin van/Crush op:Crisitiano ronaldo
    -Extra: Ilse houdt erg van feesten, en is dus bij elk feestje thuis, ze zingt graag en kijkt graag mee voetbal. ze is wel een echte 'lady' dus houdt erg van make-up en de nieuwste mode. tevens werkt ze ook als partime model
    -Titel: ff denken

[ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 11:03 ]

Rol: Vrouw Maarten Stekelenburg
    Naam: Natasha
    Achternaam: Stekelenburg
    Foto/beschrijving: Natasha!
    Natasha heeft lang rood haar tot over haar borsten. Ze heeft een redelijk bleke huid hoewel haar moeder een pure Spaanse is en haar vader ook niet echt bleek is. Ze heeft grote limoengroene ogen gemengd met madeliefjesblauw en donkerwolkengrijs. Ze heeft zachtroze lippen en een paar lichte sproetjes op haar neus en onder haar ogen. Tasha heeft lange benen en is bijna zo groot als Maarten; nee, dat is niet waar, met killerheels wel :]. Ze heeft een platte buik en een zandloperfiguur. Vele meisjes zijn jaloers op haar maar Tasha trekt zich daar niets van aan. Ze vindt zich goed zoals ze is en ze vindt dat iedereen zijn eigen stijl moet vinden, dat is de enigste manier hoe je jezelf mooi kan maken.
    Karakter: Natasha heeft een aanstekelijke lach. Ze houdt van humor en heeft altijd wel een grap of sarcastische opmerking klaar om haar vriend(inn)en aan het lachen te brengen. Tasha heeft iets waardoor jongens haar vanaf de eerste moment leuk vinden. Ze kan het meestal met iedereen goed vinden en heeft bijna nooit ruzie; alleen soms met haar vader omdat hij vindt dat ze te vroeg getrouwd is en hij vindt dat ze te jong is voor kinderen. Tasha is een sociaal en vrolijk meisje. Ze kan het zowel met jongens als met meisjes als met kinderen of oma's vinden. Ze heeft een grote mond en deinst voor niets terug. Ze is eerlijk en oprecht en geeft altijd haar mening. Ze zal haar mening ook altijd verdedigen. Tash is zeer nieuwschierig en niets blijft geheim voor haar, hoewel ze het dan ook nooit zal doorvertellen.
    Natasha heeft een hart van goud. Ze staat dag en nacht klaar voor haar vrienden en familie en is waarschijnlijk één van de enigste die wel degelijk vijf minuten later voor de deur staat als je problemen hebt.
    Aanstaande vriendin van/Crush op: Vrouw Maarten Stekelenburg
    Extra: Natasha was drieëntwintig toen ze voor het eerst zwanger was. Zij en Maarten verwachtte een jongentje en daar was vooral Maarten heel gelukkig mee. Jammer genoeg stierf hun kind in de baarmoeder en beide hebben daar een serieuse depressie aan overgehouden. Beide lieten ze een tattoo zetten met "J.O.S" James Oliver Stekelenburg. Maarten liet hem in de binnenkant van zijn linkerarm zetten dicht tegen zijn pols en Tasha onder haar rechterborst.
    Op haar vierentwintigste trouwde Tasha met Maarten en vier maanden daarna kregen ze dan eindelijk toch een zoontje Justin Alex. Alex is nu drie jaar en heeft een zusje van drie maanden, June Carter.
    Tasha kan het helemaal niet zo goed met de teamgenoten van haar man vinden. Uit het internationaal team van Nederland kan ze alleen om met Robin van Persie en Gregory van der Wiel en voetbalvrouw Sylvie van der Vaart. Tasha is meer bevriend met Spaanse voetballers zoals F. Torres, C. Fabregas, D. Villa en S. Ramos, vooral omdat ze zelf Spaans is en het buurmeisje was van Villa toen ze nog in Spanje woonde.
    Titel: -ik denk-

[ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 11:50 ]

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

-Rol: vriendin Matthijsen
    -Naam: Elizabeth (wordt liz genoemd)
    -Achternaam: fiore
    -Foto/beschrijving: http://www.chicagonow.com/blogs/ndigo-we-break-bread/2009/12/07/taylor_swift.jpg
    -Karakter: lief, zorgzaam,, begrijpzaam, betrouwbaar, goede luisteraar
    -Aanstaande vriendin van/Crush op: Joris Matthijsen
    -Extra: houdt van, lezen, koken, films kijken, voetballen (doet ze zelf ook), hockeyen, lezen, uitslapen, romantische dingen doen
    -Titel: from meet and greet to an...

is het zo goed?
    en wil je het laten weten als ik een rol heb?

[ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 11:07 ]

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

Rol: Zusje Iris + Toekomstig vriendinnetje Rafael van der Vaart
    Naam: Kim
    Achternaam: Hoekstra
    Foto/beschrijving: Kim heeft een blanke huid die snel bruin word zodra ze in de zon komt, ze heeft lichtblond haar dat snel krullerig word, ze heeft lichtblauwe ogen en lichtroze lippen. Ze is best klein maar dat vind ze totaal niet erg. Kim heeft een slank tot mager postuur en is het ideale meisje.
    Karakter: Lief, aardig, verlegen, gevoelig, rustig, niet al te slim, zorgzaam, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden familie, creatief, optimistisch, muzikaal, grappig, praat veel in het bijzijn van vrienden en/of familie maar is bij vreemden erg stil en verlegen, fatsoenlijk en netjes.
    Aanstaande vriendin van/Crush op: Rafael van der Vaart
    Extra: Kim is van Nederlandse afkomst maar heeft wel een oma die in Spanje woont. Kim is er trots op dat ze Nederlands is en draagt ook vaak oranje dingetjes of vesten met de vlag van Nederland erop. Veel jongens vind haar leuk maar daar merkt ze weinig van.
    Titel:
    - Can I Ask You Some Questions About Soccer?
    - If we ever meet again
    - You got me.

Ik wil de rol echt supergraag (:
    Het lijkt me ontzettend leuk (:

[ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 11:12 ]

If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

Okaay, al vast bedankt peepz (:

Ik heb de achternaam nodig van Iris voor mijn achternaam in het verhaal (:

-Rol: Vriendinnetje van Fernando Torres of Simon Kjaer, boeit niet.
    -Naam: Sandra
    -Achternaam: Martinez
    -Foto/beschrijving: Sandra heeft bruin haar, meestal opgestoken. Ze heeft donkerblauwe ogen die lichter worden in de zon. Ze is niet zo lang, misschien net 1.65 m. Sandra is slank en heeft mooie gelaattrekken.
    -Karakter: Sandra is een creatief meisje. Ze heeft iets met tekenen en schilderen maar ze wil er later niks mee doen. Sandra heeft heel veel inspiratie voor dingen, maar alss ze die heeft weet ze niet wat ze er mee moet doen. Sandra is voorderest ook nog wel erg beleefd en zou zo opstaan voor iemand anders als het nodig is. Sandra heefft voorderest ook nog iets met gitaar spelen en doet dat ook vaak. Sandra houd van nieuwe mensen leren kennen. Dat vind ze leuk en interessant. Sandra blijkt ook nog eens goed te kunnen acteren, maar dat vind ze nniet zo heel leuk om te doen.
    -Aanstaande vriendin van/Crush op: Fernando Torres of Simon Kjaer, you may choose.
    Extra: Sandra heeft 2 kittens, Bramble en Scourge.
    -Titel: I'm thinking.

[ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 11:14 ]

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

VivaEspana schreef:
    Ik heb de achternaam nodig van Iris voor mijn achternaam in het verhaal (:

Ze heet Iris Hoekstra van achternaam, en het geeft niet als je een andere in hebt gevuld, ik verander het zelf wel een beetje (:

@Denmark Wel alles invullen (krul)

Appelvlaai schreef:
    Ze heet Iris Hoekstra van achternaam, en het geeft niet als je een andere in hebt gevuld, ik verander het zelf wel een beetje (:

Goed, dan heb ik die achternaam in gevuld
    Ja mag trouwens dingen veranderen als je wilt (:

Appelvlaai schreef:
    @Denmark Wel alles invullen (krul)

Ik weet het. Ik was bezig. xD alleen ik wou op preview drukken, maar toen drukte ik op plaats reactie. xD nevermind, het staat er nu allemaal :Y)

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Denmark schreef:
    (...)

Ik weet het. Ik was bezig. xD alleen ik wou op preview drukken, maar toen drukte ik op plaats reactie. xD nevermind, het staat er nu allemaal :Y)

Okaay bedankt <3 Ik maak trouwens rollen bekend als er genoeg keuze is (:

Appelvlaai schreef:
    (...)

Okaay bedankt <3 Ik maak trouwens rollen bekend als er genoeg keuze is (:

Doe dat ^>^

-Rol:Verloofde Fernando Torres
    -Naam: Roxy
    -Achternaam: Gillard/Torres
    -Foto/beschrijving:Foto Roxy heeft een tattoo op haar rechterpols, het woord Hush staat daar.
    -Karakter: Erg snel bezorgt, vriendelijk
    -Aanstaande vriendin van/Crush op: Fernando Torres
    -Extra: Fernando en Roxy zijn net verloofd en Roxy wil graag een kindje. Roxy geeft les in een kleuterschool.
    -Titel: My best friend's suprise

[ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 11:21 ]

The soul needs autumn.