• Ik ben dus een bespreekgeval, omdat ik 4 maanden niet naar school ben geweest. Ik had pfeiffer en daar heb ik nu nog steeds last van, maar heb wel al mijn toetsen ingehaald. En nu hebben ze dus vergaderingen en ik weet niet zeker of de leraren mij over laten gaan! Misschien vinden ze wel dat ik te veel heb gemist etc, maar aan mijn cijfers ligt het nou niet echt. En nu weet ik dus niet of ik word gebeld met het nieuwtje of ik over ben of niet. Dus nu zit ik hier in spanning ><

    Zijn jullie wel over?

    OVER OVER OVER!!
    Ze belde net en ik was gewoon over. De leraren gaven me allemaal complimentjes voor mijn inzet en ze waren trots op me dat ik alles had ingehaald! Yesyesyes!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 15:15 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    gefeliciteeerd ;]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Gefeli!

    Gefeliciteerd! (flower)


    If we had not a soul, music would have created it.

    gefeliciteerd!!

    en ik ben ook over :D
    naar de tweede klas


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Proficiat (:
    Ik ben ook over.


    Happiness hit her like a train on a track

    ik ben wel over !
    ik hoop dat jij ook over bent ! :"D


    Life is a beautiful struggle

    Gefeliciteerd!
    Ik ga ook over naar K4Z.
    Op naar me diploma (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 22:44 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ben van 2 vmbo-tl dit, naar 3 havo gestroomd en ik ben dik over naar 4 havo! Dus ben super trots op mezelf, ik heb er ook erg hard voor mn best gedaan (:.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 0:23 ]

    Ik ben over naar mijn examenjaar, 4e klas vmbo-tl :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'