• Ik ben dus een bespreekgeval, omdat ik 4 maanden niet naar school ben geweest. Ik had pfeiffer en daar heb ik nu nog steeds last van, maar heb wel al mijn toetsen ingehaald. En nu hebben ze dus vergaderingen en ik weet niet zeker of de leraren mij over laten gaan! Misschien vinden ze wel dat ik te veel heb gemist etc, maar aan mijn cijfers ligt het nou niet echt. En nu weet ik dus niet of ik word gebeld met het nieuwtje of ik over ben of niet. Dus nu zit ik hier in spanning ><

    Zijn jullie wel over?

    OVER OVER OVER!!
    Ze belde net en ik was gewoon over. De leraren gaven me allemaal complimentjes voor mijn inzet en ze waren trots op me dat ik alles had ingehaald! Yesyesyes!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 15:15 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga van 2 vwo naar 3 havo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    nee ik ga van 3 vwo
    naar 4 havo

    Dan is het helemaal niet zo erg,als je op 4vwo naar havo ga moet je naar 4 havo gaan. Dan ga je en naar een lager niveua en blijf je zitten.Dat lijk me past stom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oei, dat is balen!
    Ik zal voor je duimen :3

    Ik ben gelukkig wel over naar 5 VWO (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben over naar 4vwo. Ik hoop voor je dat jij ook over bent.(:

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan is het helemaal niet zo erg,als je op 4vwo naar havo ga moet je naar 4 havo gaan. Dan ga je en naar een lager niveua en blijf je zitten.Dat lijk me past stom.

    Hoeft niet, je kunt van 4VWO ook doorstromen naar 5 Havo, dan moet je het alleen wel al weten in de laatste periode, zodat je je dan alvast kunt voorbereiden.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    SouthKorea schreef:
    (...)
    Hoeft niet, je kunt van 4VWO ook doorstromen naar 5 Havo, dan moet je het alleen wel al weten in de laatste periode, zodat je je dan alvast kunt voorbereiden.

    Nee hoor,bij ons kan dat niet. Ik heb ergenoeg in de klas gehad die dat hadden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SouthKorea schreef:
    (...)
    Hoeft niet, je kunt van 4VWO ook doorstromen naar 5 Havo, dan moet je het alleen wel al weten in de laatste periode, zodat je je dan alvast kunt voorbereiden.


    Bij ons op school wordt dit zelden tot nooit gedaan. Het kan natuurlijk zo zijn dat het op een andere school niet zo is!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 13:57 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Ja, dat lukt wel! Ik ben gewoon nog zo moe, omdat ik geen rust krijg en dat kwam doordat ik alles nog moest doen voor school. Maar als ik dan vakantie heb, hoef ik niks meer te doen en kan ik rustig herstellen! Zo heel veel last heb ik er niet van, alleen als ik te veel van mezelf vraag.


    Ooh oke, gelukkig! Nou ik hoop echt dat je over bent! Het zou gemeen zijn als ze je laten zitten, je hebt zo hard je best gedaan, en je bent notabene ziek geweest. Niet iedereen kan dan alles geven om toch over te gaan, dus je hebt in ieder geval laten zien dat je echt over wilt!
    Wel laten weten hier of je over bent hoor!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik weet het niet, ik weet niks op 't moment.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik weet het niet, ik weet niks op 't moment.


    Dat is echt wel vervelend! Ik hoop dat alles een beetje goed komt. Hoezo weet je niks dan?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    RescueMe schreef:
    (...)

    Ooh oke, gelukkig! Nou ik hoop echt dat je over bent! Het zou gemeen zijn als ze je laten zitten, je hebt zo hard je best gedaan, en je bent notabene ziek geweest. Niet iedereen kan dan alles geven om toch over te gaan, dus je hebt in ieder geval laten zien dat je echt over wilt!
    Wel laten weten hier of je over bent hoor!


    Ja inderdaad, mijn mentor zei ook al dat het absoluut niet aan mijn inzet lag. En ik hoop ook echt dat ik over ben! Ik laat het zeker weten (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben over ja! :D Ik ga van Vmbo-Tl naar Mavo/Havo 3 ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, mijn mentor zei ook al dat het absoluut niet aan mijn inzet lag. En ik hoop ook echt dat ik over ben! Ik laat het zeker weten (krul)

    Ahw ik hoop het voor je.
    Maar je weet wat ze zeggen, meestal worden harde werkers beloont. (flower) Succes(H)

    OVEEEEER! _O_


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aaaaaaaaah, proficiat! Wat leuk voor je!:3 En, ik ben niet over, tsja. :')


    Life begins at the end of your comfort zone