• Mijn laatste nieuwe verhaal:A través de los ojos de Fernando Torres of in het Nederlands, door de ogen van Fernando Torres.

    Het Wk was een flop voor Fernando Torres, laten we daar eerlijk in zijn. Niemand weet wat er echt gaande is, 'ik was nog niet fit genoeg.' is wat hij zelf zegt tegen de pers, maar is dat echt waar of ligt het aan andere dingen ? Dit verhaal is het hele wk, maar dan vanuit de ogen van Fernando Torres gezien. Zo weet je wat er tussen de wedstrijden door gebeurt en wat er op trainingen gebeurt.

    Ik heb een paar rolletjes nodig. Er zijn nog 6 5 4 3 2 1 0 van de 6 rollen beschikbaar. Je mag zelf alles kiezen, maar je moet wel het vriendinnetje van een voetballer zijn ;')
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Foto uiterlijk:
    Extra:

    Bezet:
    Fernando Torres Santo
    Cristiano Ronaldo Portugal
    Iker Casillas Footballeur
    Simon Kjaer Denmark
    David Villa Wunschen
    Ricardo Kakà S0UNDTRACK
    Cesc Fabregas. Pershoofd


    x3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 12:37 ]


    The soul needs autumn.

    Hij heeft veel te veel met Lindsey dingen gedaan ;x Dúh.


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Hij heeft veel te veel met Lindsey dingen gedaan ;x Dúh.

    A ssssst, dat mag je niet vertellen joh, ik ga ook niet rondbazuinen dat ik jou en Cassie altijd vreemde geluiden hoorde maken 's nachts(cat)


    The soul needs autumn.

    Vriendinnetje Iker Casillas.
    Sara
    Del Himno.
    22.
    Lang bruin haar, blauwe ogen, slanke benen, lichtgettinte huid.
    Sara speelt heel goed gitaar ;x
    Sara is leergierig, aardig, spontaan, soms verlegen, en muzikaal.


    SLOAN.

    Hou Ronaldo voor me bezet. -gaat afwassen D:-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendin Lionel Messi :9~
    Naam: Dania
    Achternaam: Maslow
    Leeftijd: 23
    Foto uiterlijk: Foto
    Extra: Voetbalt zelf ook, draagt altijd jeans met all stars eronder.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 21:40 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Jamaar, kijk wij deden het zachtjes. Bij jouw hoorde je het gewoon overduidelijk ;x


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Jamaar, kijk wij deden het zachtjes. Bij jouw hoorde je het gewoon overduidelijk ;x

    Volgens mij versta jij iets anders onder zachtjes hoor, we moesten zelfs oordopjes in(cat)

    Als het maar lekker was


    The soul needs autumn.

    Rol: Een goede vriendin van Nando en vriendinnetje van Simon Kjaer. (uf course)
    Naam: Hayly
    Achternaam: Jacobson
    Leeftijd: 19 jaar.
    Foto uiterlijk: Hayly heeft kort bruin haar. Niet heel kort, maar toch korter dan normaal. Ze heeft lichtbruine ogen, cola kleurig eerder. Ze doet haar haar altijd in een staart of een knot, omdat ze haar haar niet mooi vind als het loshangt over haar gezicht. Ze draagt vaak best mooie kleding.
    Extra: Hayly heeft eigenlijk helemaal niks met de sport die haar vriendje beoefent. Ze heeft hem leren kennen bij een restaurant waar zij bedient. Ze raakten aan de praat en zo werden ze ook verliefd. Simon vind het helemaal niet erg dat Hayly niet iemand speciaal is in de wereld, voor hem is zij speciaal.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Vriendin David Villa
    Naam: Hailey
    Achternaam:Sanz
    Leeftijd: 23
    Foto uiterlijk: Hailey Is een meisje dat erg opvalt. Het gene wat het meeste aan haar opvalt zijn haar fel blauwe ogen die amandel vormig zijn met dikke zwarte en lange wimpers. Erg veel mensen zijn jaloers op haar ogen. Ze heef prachtig lang bruin haar dat stijl is maar toch slag heeft. Haar huid is heel het jaar door licht gebruind en daar is ze erg trots op. Ze is 100 % spaans. Ze is slank en ongeveer 1.65
    Extra: Hailey heeft een Husky pup genaamd Wolf


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Pfoesj, jij was veel te hard. hoor. Ik niet. Ik had geen tijd, ik moest veel leren, maar hé. DIe overwinningseks. ;x Die was lekker niet?


    SLOAN.

    @denmark

    Haha onze namen lijken erg op elkaar ! Mijn voornaam mag veranderd worden hoor :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rol: Vriendin David Villa
    Naam: Joyce
    Achternaam: Jayden
    Leeftijd: 20
    Foto uiterlijk: klik
    Extra: Heeft een navelpiercing

    Italie schreef:
    @denmark

    Haha onze namen lijken erg op elkaar ! Mijn voornaam mag veranderd worden hoor :3


    Wat failen wij toch. Het is gewoon eng bij ons altijd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Vriendin Cesc Fabregas
    Naam: Laurel
    Achternaam: Russo
    Leeftijd: 22
    Foto uiterlijk: Laury!
    Extra: Heeft een puppy, Zambo en een tattoo onder haar linkerborst; de Spaanse vlag met haar initialen in.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 21:57 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: vriendin Ricardo Kaka
    Naam: Jules
    Achternaam: Cruz
    Leeftijd: 22
    Foto uiterlijk: Jules Cruz
    Extra: Jules heeft vijf jaar bij de dansacademie gedanst, ze heeft nog steeds talent maar is er vanaf gegaan omdat ze te veel gepusht werd.


    Big girls cry when their hearts are breaking