• Heey, we hebben een super originele serie...
    Your gonna die in '100' days
    deze serie telt af van 100 naar 0
    dus die zal 100 quizlets bevatten :P
    het is zowel een TomLoveStory als een BillLoveStory, want per quizlet kijk je uit de een haar ogen en de andere quizlet weer uit de andere haar ogen en zo wisselt dat steeds
    zijn er misschien lieve mensen die deze originele serie willen maken?
    dankje (flower)
    reacties zijn hier en op de serie altijd welkom (flower)(K)(H)


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    (...)
    whaha da zeg je gwn voor reclame ofzo, gij ebt gwn geen smaak vo goei quizzen je durft et enkel nie toe te geve, en gij probeert mij ook altij na te apen --'
    met reacties


    Ik heb wel goeie smaak,tis juist daarom dak de serie van Renee maak.
    En btw welke reactie's???


    I need you like a heart needs a beat

    Oeh,ik ga em zeker maken,laat je iets weten als deel 1 er is ?? ^^
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    iedereen op quizlet doen mij en Yoni na echt waar eh, elke keer da WIJ iets nieuw hebben zien we niet veel later etzelfde op Q --' wij zijn gwn goe (cool)

    maar Q is dom geworde de laatste tijd..!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    lees wat ik zei tege da fishding >.<


    De naam is FISHSTICK enNIET Fishding >,<

    Renee schrijft voluit,
    JIJ SCHRIJFT MET GE, DA EN DI.
    Nou, dat vind ik dus totaaaaaaaaaal klote.

    n.n'

    iedereen op quizlet doen mij en Yoni na echt waar eh, elke keer da WIJ iets nieuw hebben zien we niet veel later etzelfde op Q --' wij zijn gwn goe (cool)

    maar Q is dom geworde de laatste tijd..!!


    Even dom als jouw! Wat? Vind je jezel dé beste dat je dat hier gaat zevere datjy en die yoni van je hun serie beter is? Zo te zien niet want Renée's Quiz word meer gemaakt! Houd gewoon je mond freakin' egotripperç

    (...)

    Even dom als jouw! Wat? Vind je jezel dé beste dat je dat hier gaat zevere datjy en die yoni van je hun serie beter is? Zo te zien niet want Renée's Quiz word meer gemaakt! Houd gewoon je mond freakin' egotripperç


    Domme kinderen moet ge gwn laten doen.
    Dus laat da karim gedoe maar doen


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Even dom als jouw! Wat? Vind je jezel dé beste dat je dat hier gaat zevere datjy en die yoni van je hun serie beter is? Zo te zien niet want Renée's Quiz word meer gemaakt! Houd gewoon je mond freakin' egotripperç


    *amen*

    iedereen op quizlet doen mij en Yoni na echt waar eh, elke keer da WIJ iets nieuw hebben zien we niet veel later etzelfde op Q --' wij zijn gwn goe (cool)

    maar Q is dom geworde de laatste tijd..!!

    Hoezo egoistisch?
    Als je de tijd had genomen mijn serie te lezen wist je dat ten eerste de verhaal lijn totaal anders is en dat het nooit mijn bedoeling is geweest. Als ik iemand wil faken kopieer ik de tekst wel rechtstreeks veel makkelijker zou me werk besparen. Ik ben der altijd heel lang mee bezig. Dus. En cool kan je jezelf niet echt bepaald noemen. Als je mij al een kut kind vind en alles!


    I do not hook up.

    De meerderheid is toch voor Renée, gewoon omdat zij aardiger is.
    Je zou eerder meedelij met mij kunnen hebben. ik had een Jij De Zus Van Bill En Tom serie, die liep vet goed, en een dag later zag je allemaal van die series.
    HEEFT U MIJ OOIT HOREN KLAGEN!?

    (...)
    whaha da zeg je gwn voor reclame ofzo, gij ebt gwn geen smaak vo goei quizzen je durft et enkel nie toe te geve, en gij probeert mij ook altij na te apen --'
    met reacties

    Okay, nu is het genoeg niemand begint tegen MIJN Evapoep. Is het zo erg dat jullie een serie hebben met hetzelfde onderwerp? Nee, er zit een totaal andere verhaallijn in. Je bent jaloers dta die van Renee meer word gemaakt. Dus stop nu met je verfukte gezeik en accpeteer het feit dat jullie met 2 zijn die een serie hebben die over hetzelfde onderwerp gaat.

    weet ge ik ga mijn tijd niet aan kleine kuttekinderen als jullie verspillen!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    weet ge ik ga mijn tijd niet aan kleine kuttekinderen als jullie verspillen!


    Hoe oud ben jij, 2 Jaar ofsoo?

    weet ge ik ga mijn tijd niet aan kleine kuttekinderen als jullie verspillen!

    Wat een belediging [/sarcasme]

    iedereen op quizlet doen mij en Yoni na echt waar eh, elke keer da WIJ iets nieuw hebben zien we niet veel later etzelfde op Q --' wij zijn gwn goe (cool)

    maar Q is dom geworde de laatste tijd..!!

    Als je Q. dom vind wat doe je hier dan nog?