• Ik werd dus een tijdje geleden toegevoegd op hyves door iemand. Dus ik hem accepteren en vragen wie hij was, komt hij met zo'n verhaal aan dat hij me wil leren kennen enzo. En nu blijkt hij dus te weten waar ik op school zit en hij heeft me wel eens gezien daar. -ben ik even blij dat ik naar een andere school ga na de vakantie. Hij heeft ook geen vrienden van me op hyves, dus het is sowieso al raar. Hij praat dat hij me kent via namen die ik niet eens ken enzo. En nu praat hij dus tegen me dat hij van me houdt en dat hij me mooi vind. Toen ik me afvroeg hoe dit kon zei: "Ik ken jou wel, maar jij mij niet. Ik heb jou al gezien. Hoe kan je dat zeggen of maak je grapjes ofzo?" Nu wil hij me ook nog ontmoeten en alles. Bah, ik krijg echt rillingen van die vent.

    Dus iemand die me kan vertellen hoe ik deze gast kan blokkeren op hyves? En ziet hij dat dan ook wanneer ik dat doe?

    Geen idee... kan je hem niet melden of iets dergelijks?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gewoon verwijderen xd voze pedogast ;o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Hem zeggen dat je niets met hem te maken wilt hebben. Verwijderen uit je lijst en melden door te zeggen deze user is niet okay, ook even vragen aan je vriendinnen om op niet okay te stemmen. Als er genoeg mensen dat doen word een profiel tijdelijk in actief gesteld. Misschien schrikt hem dat af.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hem zeggen dat je niets met hem te maken wilt hebben. Verwijderen uit je lijst en melden door te zeggen deze user is niet okay, ook even vragen aan je vriendinnen om op niet okay te stemmen. Als er genoeg mensen dat doen word een profiel tijdelijk in actief gesteld. Misschien schrikt hem dat af.


    Dat is wel een goede ja. Wel heftig, maar zo komt het wel duidelijk over op hem. Ik zie wel even, ik zal indd eerst tegen hem zeggen dat hij op moet rotten, dan zie ik wel verder. Bedankt! (:

    Als je hem wilt blokken moet je hem eerst ontvrienden. Daarna druk je op blokkeren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    eerst verwijderen als vriend en dan blokkeren!


    Be yourself, Everybody else is already taken

    KirstenSnaps schreef:
    Hem zeggen dat je niets met hem te maken wilt hebben. Verwijderen uit je lijst en melden door te zeggen deze user is niet okay, ook even vragen aan je vriendinnen om op niet okay te stemmen. Als er genoeg mensen dat doen word een profiel tijdelijk in actief gesteld. Misschien schrikt hem dat af.


    All this dampness is damp.

    Travesty schreef:
    (...)

    Dat is wel een goede ja. Wel heftig, maar zo komt het wel duidelijk over op hem. Ik zie wel even, ik zal indd eerst tegen hem zeggen dat hij op moet rotten, dan zie ik wel verder. Bedankt! (:

    Veel succes, owja als je iemand blokkeert krijgt die persoon dat NIET te zien!

    Verwijderen en blokkeren.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.