• Hjj
    Ik heb een vraagje... Ik heb de 24ste juni myn haar geverfd, maar dat is een betje fout gelopen... Het zou kersenrood moeten zyn, maar in plaats daarvan is het dus fuchsia... En ik vroeg me nu af,, hoe lang moet je na het uitbleken van je haar wachten tot je het weer mag bleken?? (myn haar is eerst gebleekt dan geverfd) want ik heb namelijk 17 juli myn superdeluxe grote verjaardagsfeest en ik wil er niet belachelijk bijlopen :S Help me??
    Weet iemand hoe lang ik moet wachten, of heeft iemand een andere oplossing??

    Xx(K)

    Edit: Hier is een fototje zodat je kan zien dat het me helemaal niet staat...
    Klik...$
    Voor de gene die het niet gelezen hadden in een reactie: door de chloor in myn zwembad(water) is het nu dus babyroze,, en babyroze is zooooooo geen kleur voor my O.o

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 0:50 ]

    vraag het voor de zekerheid bij een kapper?

    *zet je status op ''afwezig'' als Spanje van jou de tering kan krijgen en je Nederland respecteert,


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    *zet je status op ''afwezig'' als Spanje van jou de tering kan krijgen en je Nederland respecteert,


    what the hell?

    Fietsbel schreef:
    *zet je status op ''afwezig'' als Spanje van jou de tering kan krijgen en je Nederland respecteert,

    Sorry ik heb veel Spaanse vrienden dus ik ben VOOR spanje en kunnen we aub ontopic blyven??

    Fietsbel schreef:
    *zet je status op ''afwezig'' als Spanje van jou de tering kan krijgen en je Nederland respecteert,

    uhh, zit je niet in verkeerde topic?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Fietsbel schreef:
    *zet je status op ''afwezig'' als Spanje van jou de tering kan krijgen en je Nederland respecteert,

    Haha, ik zou het graag doen. Maar mijn geluid moet uitstaan, dus hij staat op bezet. Telt dat ook? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Fietsbel schreef:
    *zet je status op ''afwezig'' als Spanje van jou de tering kan krijgen en je Nederland respecteert,


    Ik sta afwezig. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Haha, ik zou het graag doen. Maar mijn geluid moet uitstaan, dus hij staat op bezet. Telt dat ook? :'D


    Spanje is rood.. >:"(


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Spanje is rood.. >:"(

    O, crap. Dat is waar. Ik ga hem dan toch maar op afwezig zetten en de boxen uit zetten. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ontipic

    miss staat t helemaal niet belachelijk. Maar dat is voor ons mpeilijk te zien aangezien we geen foto hebben.
    En, ik denk dat je zoiezo een tijd moet wachten. Verven is niet goed voor je haar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het eigenlijk wel mooi uit zien hoor! En je kunt idd je haren niet te vaak bleken, dat is echt niet goed :/. Maar zoals er meerdere zeggen vraag het anders even aan een/je kapper.


    Wie du mir, so ich dir.

    Is een Chinees?
    Het staat je nu ook leuk hoor! :3


    I live for the applause, you will die for it.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel mooi uit zien hoor! En je kunt idd je haren niet te vaak bleken, dat is echt niet goed :/. Maar zoals er meerdere zeggen vraag het anders even aan een/je kapper.

    Ja, in het begin vond ik het niet erg, maar nu is de kleur echt zo babyroze door de chloor van het zwembad water :S en nu is het egt spuuglelijk... Ik haat trouwens babyroze!!! zoooo geen kleur voor my O.o en het opnieuw verven zal niet gaan aangezien myn stomme zus de verf heeft weggegooid (het was tjans tog een hersluitbaar potje...)

    Ik vind het hardstikke mooi !


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind het mooi staan! :9~


    "Don't look back, you're not going that way."