• Ja, serieus man. Als ik iets zeg van 'het is daarheen, je moet dat daar doen' geloven ze me nooit en gaan ze het altijd vragen aan iemand om er dan achter te komen dat ik gelijk had. Echt van die stomme dingen ook hé. Is er bijvoorbeeld geen water meer in de koelkast, zeg ik dat en weet ik het bv heel zeker weet omdat ik net nog gekeken had, moeten ze toch sowieso nog eens kijken. Net nog eens, toen mijn mama van haar neus begon te maken over een kledigsstuk dat ze niet meer vond en ik zou dat dan gedragen hebben. Zeg ik van neen, gelooft ze dat ook niet. Hé zeg hallo? Wat scheelt er met jullie mannen, waarom gelooft niemand wat ik zeg. Precies of ik zo onbetrouwbaar ben. Bende achterlijken.

    Volgens mij is gelooft met een t.

    -> Ik heb het even voor je aangepast ;]


    I am an idiot, I move.

    Dat is wel kut, ik zou het ook niet leuk vinden moest niemand mij geloven..


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is inderdaad stom, je zou over zo'n dingen toch niet liegen.

    Sensible schreef:
    Dat is inderdaad stom, je zou over zo'n dingen toch niet liegen.

    Het gaat niet echt over liegen eigenlijk, meer over vertrouwen.

    Comet schreef:
    (...)
    Het gaat niet echt over liegen eigenlijk, meer over vertrouwen.

    Ja dat ook. Zeg het tegen hen?

    oh dat ken ik, dat had ik ook in London met m'n zus. Want we wilden vier Muse CD's (2 voor 10 pond) kopen en we hadden er de eerste dag 2 gekocht en toen de laatste dag wilden we nog twee kopen en toen zei ik dat ik wist welke we eerst hadden gekocht, maar m'n zus geloofde dat niet ~_~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    oh dat ken ik, dat had ik ook in London met m'n zus. Want we wilden vier Muse CD's (2 voor 10 pond) kopen en we hadden er de eerste dag 2 gekocht en toen de laatste dag wilden we nog twee kopen en toen zei ik dat ik wist welke we eerst hadden gekocht, maar m'n zus geloofde dat niet ~_~

    Vervelend hé. (cat) Precies of je achterlijk bent. ;x hoe was le London? ;D

    Sensible schreef:
    (...)
    Ja dat ook. Zeg het tegen hen?

    Oja, de volgende keer zal ik eens een scene maken over 'vertrouwen'

    Comet schreef:
    (...)
    Oja, de volgende keer zal ik eens een scene maken over 'vertrouwen'

    Je kan toch ook zeggen, als ze het nachecken, van "Ik zei het toch, waarom vertrouw je me niet?" ofzo ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Comet schreef:
    (...)
    Oja, de volgende keer zal ik eens een scene maken over 'vertrouwen'

    Nee, dat bedoel ik niet. Gewoon als nog zoiets gebeurt, rechtaf vragen 'waarom kijk je nu toch nog terwijl ik net zeg dat het er niet meer is?' ofzo.

    Sensible schreef:
    (...)
    Nee, dat bedoel ik niet. Gewoon als nog zoiets gebeurt, rechtaf vragen 'waarom kijk je nu toch nog terwijl ik net zeg dat het er niet meer is?' ofzo.

    Ja oké, kan ik ook doen.