(...)
Nog steeds niet het probleem -.-
Ik bedoel; ik negeer ze niet, ik kan gewoon moeilijk met emoties omgaan. Voor de meeste mensen is wat zeggen tegen anderen normaal, maar dat is ook weer een emotie en die kan ik dus neit bepaald aan. Het is een gewoon een voorbeeld, beetje té heftig, maar ik bedoel te zeggen dat als je met vriendinnen kletst, lacht en gewoon doen wat je wil doen met vriendinnen moeilijk voor mij is. En dat begrijpen ze neit. Plus het feit dat ik bekend sta als de emo/gothic van de school. Das nog moeilijker omdat dan niemand je echt kent en gewoon een vooroordeel over me heeft. Dan is eht nog moeilijker voor mij om met anderen goed, en sociaal om te gaan.
Je moet je gewoon alleen concentreren op de leuke gevoelens, daar krijg je energie van. En van de negatieve, word je somber en ga je je afsluiten.
en vooroordelen, ja, die zul je altijd hebben van mensen, maar ze kunnen denken wat ze willen. Ze kennen je toch niet en als ze dan ontdekken wie je wel bent, wordt je meteen op een andere manier bekeken en dat geeft je een kick en zodra jij straalt, komen er mensen op je af.
het klinkt als ouwe oma bull shit, maar het is wel zo.
Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.