• Ja, met de storm van gisteren! De bliksem is ingeslagen en alles is afgefikt...


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Wow heftig, bij mij in de buurt zijn er hooguit wat takken van bomen af + wat dakpannen misschien.

    Coldplay schreef:
    Wow heftig, bij mij in de buurt zijn er hooguit wat takken van bomen af + wat dakpannen misschien.


    Ja ik vond het maar een naar idee dat er vlakbij mijn huis wat stond af te branden! Vooral omdat ik op zolder slaap...
    Het hoogste punt van het huis...


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Ja ik vond het maar een naar idee dat er vlakbij mijn huis wat stond af te branden! Vooral omdat ik op zolder slaap...
    Het hoogste punt van het huis...

    Ik slaap ook op zolder maar ik dacht er eigenlijk helemaal niet bij na dat de bliksem me zou raken. Ik vind onweer wel tof altijd.

    Damn, heftig! ;o
    Ik woon naast een kerkhof en de bliksemschichten sloegen steeds in het kerkhof.


    All this dampness is damp.

    Wat ben ik blij dat het hier niet gestormd heeft! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Coldplay schreef:
    (...)
    Ik slaap ook op zolder maar ik dacht er eigenlijk helemaal niet bij na dat de bliksem me zou raken. Ik vind onweer wel tof altijd.


    Ik vind het ook altijd nog tof! En ik ben ook nooit bang geweest voor onweer, gisteren ook niet! Het was gewoon een heel naar idee. :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile