• Ik heb ineens van die krassen (lijken heel erg op littekens) op de binnekant van mijn bovenbeen. En ze zijn rood/blauw/paars. ew. Wat een rare plek trouwens :/ Anyway, ik ben niet eens ergens tegenaan gebotst ofzo D: Het is er ineens..
    KIJK NOU.

    Ook kwam ik thuis van zwemmen, bloed ik ineens overal op mijn benen lol.
    HOE D: Wie heeft dat ook wel eens? 8D

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 23:50 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    KirstenSnaps schreef:
    Die strepen dat zijn striemen, die krijg je gewoon door de jaren heen als je groeit en id pubertijd etc. Die worden vaak zichtbaar met heel heet weer of als je verkleurd que huidskleur. Maar, dat je ineens overal bloed is niet normaal :/

    Indeed striemen. _O_

    Dat is striae, niets aan te doen. ^^ Maar dat bloeden vind ik wel een beetje eigenaardig. Misschien moet je daarmee eens naar de dokter gaan? (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    He, dat heb ik ook. Dat komt meestal door een strakke broek of als je op een zetel zit, ofzo, blijven er striemen over. Dat komt door de warmte, waardoor je gaat zweten en het erger word. Denk ik. Dus geen stoffen zetels nemen en shorts aantrekken? 3:


    All this dampness is damp.

    IvoryCoast schreef:
    Daar heb ik heel veel last van op mijn dijbenen. Echt niet cool.. Het zijn gewoon striemen, niets aan te doen. Dat het bloedt is wel weird..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb ze ook, dan groei je te snel en krijg er striemen door, ze verdwijnen niet maar ze vervagen wel een beetje.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja, heb ik ook last van D:
    Maar na een paar jaar (lang, i know) worden ze wit en kun je ze nog amper zien.


    Never run out of reasons to smile...

    Op het begin vond ik dat echt op zo van die krassen lijken die veroorzaakt zijn door wolvenklauwen. (cat)

    Maar blijkbaar zijn het dus gewoon striemen :Y)


    Only losers can act the way you do