• Ik zat op de TV een film te kijken en het onweerde en bliksemde nogal hard. Ik zat best wel in die film en ineens 3 immens harde knallen na elkaar. Echt, het leek wel alsof er een bom insloeg. Ook 3 flitsen waardoor het buiten eventjes wit leek. Kijk ik voor me zijn de galerijlichten van het flat tegenover ons uit. Oftewel de bliksem was daar ingeslagen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 23:43 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ö. Holy shizzle.
    Bij mij viel de tv uit tijdens me favo serie. ik werd pissig D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Omg men, wij hadden dat ook eens dat heel het huis wit verlicht werd door zo'n bliksemschicht. ;3


    All was well.

    wij hadden net ook een erge knal, me vogel viel van zijn stok :X arm ding, gelukkig is het nu over en slaap dat beest :X


    Nvt

    JyceDIAMONDS schreef:
    wij hadden net ook een erge knal, me vogel viel van zijn stok :X arm ding, gelukkig is het nu over en slaap dat beest :X

    Ahhww, zielige vogel. :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wij hadden ook onweer en ik ben er altijd half bang voor xD maar ik vind het ook weer rustgevend, Ik ben raar :P


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Australie schreef:
    Wij hadden ook onweer en ik ben er altijd half bang voor xD maar ik vind het ook weer rustgevend, Ik ben raar :P

    Ik heb een tijdje op ons balkon gezeten, om af te koelen en tot rust te komen. Het werkt bij mij ook rustgevend.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hier is het zoo rustig!
    Geen onweer enz.. hopelijk blijft het zo.
    Want ik vind onweer maar eng

    Bij ons ging de tv haperen bij Show Nieuws.
    Ik schijt hem echt nu, het gaat echt tekeer hier.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik haat onweer. Mijn laptop is bijna leeg, maar ik durf 'm niet aan de lader te doen, vanwege de onweer. Packerd Bell geeft natuurlijk weer geen garantie als je laptop beschadigt door zulk weer tijdens het opladen --' en de onweer is recht boven ons.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 0:16 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toen het nog niet onweerde, zat ik op het balkon. Toen deed me zus d'r vriendje de balkondeur op slot. Na vijf minuten ging het onweren. Resultaat = ik was kletsnat, lol.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Toen het nog niet onweerde, zat ik op het balkon. Toen deed me zus d'r vriendje de balkondeur op slot. Na vijf minuten ging het onweren. Resultaat = ik was kletsnat, lol.

    Aai, dat is vervelend.


    *insert philosophical cringe expression here*