Ik heb net de eerste opdracht van één van de deelnemers gekregen in een PB. Moet ik meteen doorsturen wat ik ervan vind en de punten of alles bijhouden en op het einde van de opdracht alles doorsturen in een PB?
Ik heb trouwens een vraag over de 1e opdracht, hoe moet je die uitleg geven van de gebeurtenis. een link er naartoe of dat in de inleiding zetten ofzo? -voelt zich dom
Conflate schreef: Ik heb trouwens een vraag over de 1e opdracht, hoe moet je die uitleg geven van de gebeurtenis. een link er naartoe of dat in de inleiding zetten ofzo? -voelt zich dom
het is de bedoeling dat je de gebeurtenis in je verhaal verwerkt
Je kan iets opzoeken over die gebeurtenis op het internet en daarna in je eigen woorden de uitleg geven in het begin (schuingedrukt, grijs, doorstreept - kies je zelf natuurlijk -) Of je kan het iemand laten vertellen. Daarin ben je eigenlijk wel vrij. Zolang mensen maar weten welke gebeurtenis het is en wat er juist gebeurt is, wanneer, etc...
Je kan iets opzoeken over die gebeurtenis op het internet en daarna in je eigen woorden de uitleg geven in het begin (schuingedrukt, grijs, doorstreept - kies je zelf natuurlijk -) Of je kan het iemand laten vertellen. Daarin ben je eigenlijk wel vrij. Zolang mensen maar weten welke gebeurtenis het is en wat er juist gebeurt is, wanneer, etc...