• Oké, ik ben echt gegeneerd tot in mijn tenen.
    We waren net ergens in een restaurantje gaan eten in ons dorp omdat we bezoek hadden en we hadden niets meer in ons kot. Dus mijn oma had gereserveerd bij een restaurantje waar wij nog al veel gaan ~ mijn oma is kinda best friends met de baas.
    Maar in dat restaurant werkt een mooie ober, althans dat vind ik toch. Iedereen weet dat ondertussen al (thanks grandmother) maar goed, hij wist het zelf nog niet.
    Juist ja: WIST..
    Mijn papa had al wat glazen op en hij sprak met een dubbele tong, zat dus. Dus toen dat obertje onze tafel kwam afruimen zei mijn papa ineens: "Eh! Mijn dochter vind u ne knappe." Ik had zoiets van "Omg, shut up." En mijn papa ging ongegeneerd verder met: "Wat? De waarheid mag toch gezegd worden!" En mijn ober glimlachte even naar mij en zei dan "Juist, voilà". Toen keek ik kwaad naar mijn papa en het obertje begon opeens kei hard te lachen.
    Ik had 't echt helemaal gehad. Stel je maar eens voor hé. Zo meteen zat die ober dat tegen iedereen rond te zeggen en zit iedereen mij uit te lachen. I mean... :/
    Was 't nog niet gedaan. Er werkt een meisje die mijn papa kent (hij kent haar ouders) en hij had nog meer op. Dus hij begon te raaskallen en was like: "Kunt ge da obertje nog is gaan halen? Mijn dochter vind 'm knap en 'k denk da ze een oogske op hem heeft."
    Come on ><
    Echt, dat was zo freaking gênant!

    aah, I feel your pain

    Haha laatst in het zwembad zat een man zijn zoon echt gewoon keihard en ongegeneerd te koppelen aan een vriendin van mij. Die zoon was helemaal verliefd op haar en die pa vond dat ze eens moesten afspreken, op een begeven moment kreeg hij hem zelfs zover dat hij haar probeerde te zoenen .___. En toen dook ze snel onder water :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    je had je kans kunnen pakken vind ik XD je zou gewoon ook moeten meedoen. :')

    VIP schreef:
    je had je kans kunnen pakken vind ik XD je zou gewoon ook moeten meedoen. :')

    Hij is 4 jaar ouders - iemand van 14 met iemand van 18? Trouwens, hij heeft nog al een "leuk" imago ~ alsin niet leuk dus.

    Omg dat deed mijn vader in Mallorca bij een ober waar ik like nogal een crush op had :/
    Die zei dat ook zo ineens dat ik hem knap en leuk vond en dat ik met hem op de foto wou :/
    -ik voel de pijn met je mee :')-


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    Omg dat deed mijn vader in Mallorca bij een ober waar ik like nogal een crush op had :/
    Die zei dat ook zo ineens dat ik hem knap en leuk vond en dat ik met hem op de foto wou :/
    -ik voel de pijn met je mee :')-

    Oké, dat is erg. "HEY! mijn dochter wil met jou op de foto!" like... :/

    Haha, ik las het daarnet op je tumblr, dat is echt vreselijk, al kan ik er niet van meespreken.

    Fair schreef:
    aah, I feel your pain


    None but ourselves can free our minds.

    Desperation schreef:
    (...)
    Oké, dat is erg. "HEY! mijn dochter wil met jou op de foto!" like... :/


    Indeed :')
    Gelukkig was het de laatste avond daar toen :')


    dream, dare, fly!