• Ik heb dringend nieuwe bh's nodig. Dus ik ben samen met mijn moeder naar de Hunkenmöller gegaan. Er is veel korting, tussen de 20 en 70% En ik had dus 1 bh gezien waar 50% vanaf ging en een bh waar 70%, normaal kosten ze rond de 40 euro. Maar mijn moeder vindt de Hunkenmöller te duur. Net zoals alle andere lingerie zaken. Ze heeft gewoon het liefste dat ik mijn bh's bij de zeeman of de c&a koop. Maar daar hebben ze gewoon geen leuke.
    Hebben jullie dat probleem ook? Of weten jullie wat ik eraan kan doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reassurance schreef:
    Die dingen zijn soms echt zo duur ._.

    Ik koop gewoon bij de H&M, daar zijn ze goed & niet te duur.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volksfeind schreef:
    Ik koop áltijd bij Honkemuller. Waarom? Omdat ik eens 3 BH's van 12.50 per stuk bij de C&A heb gehaald en alledrie waren ze binnen drie maanden de pijp uit. Nu haal ik ze bij Honkemuller en ik heb BH's die ouder zijn dan een jaar en nog steeds zalig zitten. Goedkoop = duurkoop.

    En koop ze anders gewoon met je zakgeld. Doe ik ook, geen moeder die zeikt :]


    Ik heb er ook eens eentje gekocht van de Hunkemoller, en die was na minder dan een halfjaar ook al de pijp uit... En het was niet de goedkoopste die er lag!
    Maar ik koop alsnog bij Hunkemoller, het is gewoon gemakkelijk, omdat je daar tenminste kunt passen en in de zeeman niet :9~ En ook omdat het dichterbij is =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik MOET mijn bh's wel in speciaalzaken enzo halen... Mijn maat vind je nog amper in gewone winkels... Vroeger ging ik wel vaak in de carrefour, maar daar is dus NIKS meer in myn maat te vinden... Duss nu koop ik er alleen nog van het merk Sapph ze zijn wat duurder, maar ze zijn in myn maat en ze zyn supermooi!!! :D

    De zeeman is stoer.(baby)


    Smile and live.

    Ik koop ze bij de pabo:X

    Of bij goede lingeriezaken...

    Ik heb liever iets duurder een goede kwaliteit dan goedkoop en de rest van mijn leven hangborsten hebben.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 14:26 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Gewoon een vraagje maar waarom moet een BH leuk zijn? Je ziet dat ding niet,meestal dan.
    Ik koop mijn BH's meestal bij V&D.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volksfeind schreef:
    Ik koop áltijd bij Honkemuller. Waarom? Omdat ik eens 3 BH's van 12.50 per stuk bij de C&A heb gehaald en alledrie waren ze binnen drie maanden de pijp uit. Nu haal ik ze bij Honkemuller en ik heb BH's die ouder zijn dan een jaar en nog steeds zalig zitten. Goedkoop = duurkoop.

    En koop ze anders gewoon met je zakgeld. Doe ik ook, geen moeder die zeikt :]


    Nou, zo denk ik er dus ook over en daarom wil is ze ook persé van de Hunkenmoller.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij de V&D hebben ze ook leuke die ook niet te duur zijn

    Ik ken het wel. Ik koop mijn bh's ook wel eens bij de Hema, daar heb je soms ook net een leuke tussen zitten. En anders ook bij de hunkenmöller.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik koop ze meestal in de lingeriezaak hier in de buurt, die heeft mijn maat. -grote maat-
    Soms vind je ook goede bh's in de H&M en in de New Look, voor goedkope prijzen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Takko! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik koop mijn bh's bij de V&D of de Livera. Daar zijn ze niet zo duur (vind ik). Nouja, je hebt wel dure daar. Maar je hebt ook leuke en wat goedkopere.


    If you want perfection, buy a Barbie