• Ik heb dringend nieuwe bh's nodig. Dus ik ben samen met mijn moeder naar de Hunkenmöller gegaan. Er is veel korting, tussen de 20 en 70% En ik had dus 1 bh gezien waar 50% vanaf ging en een bh waar 70%, normaal kosten ze rond de 40 euro. Maar mijn moeder vindt de Hunkenmöller te duur. Net zoals alle andere lingerie zaken. Ze heeft gewoon het liefste dat ik mijn bh's bij de zeeman of de c&a koop. Maar daar hebben ze gewoon geen leuke.
    Hebben jullie dat probleem ook? Of weten jullie wat ik eraan kan doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Illuminati schreef:
    Ik koop ze eigenlijk alleen maar bij de Livera en Hunkemuller. Misschien kan je zelf gewoon een keertje stiekem iets daar kopen? :$


    Haha, moet ik wel eerst geld hebben xD

    En wat betreft de Bh's van gewone kledingwinkels, ik vind die niet goed zitten. Ik heb zelf 1 bh van de hunkenmoller en die was toen de tijd 5 euro, en die vind ik beter zitten dan die bh's die ik bij de H&M gekocht heb. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die van Zeeman heeft meestal wel mijn maat, alleen moet ik nog een huidskleurige hebben en die is telkens in mijn maat uitverkocht ;(
    Maar ik wil liever niet meer dan 15,- uitgeven aan een bh, alleen dat is niet makkelijk met mijn maat geloof ik xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn moeder wil het liefste dat ik bij de Hunkemöller BH's koop, omdat ze kwaliteit heel belangrijk vindt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    nerveus schreef:
    (...)

    Haha, moet ik wel eerst geld hebben xD

    En wat betreft de Bh's van gewone kledingwinkels, ik vind die niet goed zitten. Ik heb zelf 1 bh van de hunkenmoller en die was toen de tijd 5 euro, en die vind ik beter zitten dan die bh's die ik bij de H&M gekocht heb. ;)

    Ja dan moet je sparen :P
    En zelf ik ik maar 1x een bh gehad van de H&M, dat was mijn eerste, en die zat kt, maar dat was omdat ik het niet gewend was.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb best grote borsten, dus ja... ik wil niet dat ze gaan hangen ofzo. Dus ik wil wel graag goeie kwaliteit bh. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik moet wel kopen bij de Hunkenmöller. Omdat ze bij de C&A en dat soort winkels mijn maat nooit hebben.


    Music is the new sex

    Fietsbel schreef:
    Het is de bedoeling van BH's dat ze de HELE dag je borsten ondersteunen, anders is het niet goed voor ze. Dus een goede kwaliteit BH is belangrijk, zeg dat maar tegen je moeder.. Dat hadden wij met biologie..


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik koop BH's per kwartaal bij een lingerie zaak. Dan is het voor 1 keer wat duurder, maar koop je niet gelijk een hele zooi waardoor je gelijk rond de 80 euro uitkomt. Als je verspreid over het jaar nieuwe BH's koopt heb je dat probleem niet en heb je toch leuke BH's.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik koop ze meestal bij H&M of C&A hoor, zelf kies ik ook altijd de leuke, maar ik snap niet waarom ze er persé leuk uit moeten zien ? Het is niet dat je in je ondergoed de wereld gaat verkennen hoor. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Fietsbel schreef:
    Het is de bedoeling van BH's dat ze de HELE dag je borsten ondersteunen, anders is het niet goed voor ze. Dus een goede kwaliteit BH is belangrijk, zeg dat maar tegen je moeder.. Dat hadden wij met biologie..


    Al draag je een BH je hele leven, en de ander niet, ze worden allemaal hetzelfde :)


    Whatever.

    EmoxScene schreef:
    (...)

    Al draag je een BH je hele leven, en de ander niet, ze worden allemaal hetzelfde :)

    Dan heb jij die tieten van boes boes mensen niet gezien zeker? 0.o

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 0:22 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik koop áltijd bij Honkemuller. Waarom? Omdat ik eens 3 BH's van 12.50 per stuk bij de C&A heb gehaald en alledrie waren ze binnen drie maanden de pijp uit. Nu haal ik ze bij Honkemuller en ik heb BH's die ouder zijn dan een jaar en nog steeds zalig zitten. Goedkoop = duurkoop.

    En koop ze anders gewoon met je zakgeld. Doe ik ook, geen moeder die zeikt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haal mijn BH's overal en nergens vandaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik koop ze in dure lingeriewinkels. Ik weet zelf ook niet waarom -mijn moeder vind dat goed, denk ik- maar ik snap ook niet hoe mijn moeder steeds opnieuw 70 euro aan mij wil geven voor een stomme bh? :x


    Never run out of reasons to smile...

    Heb je die winkel Granita? Daar ging alles 50% af. En ze waren ook heel mooi.


    All this dampness is damp.