• hahahaha
    waarom mislukt het bij mij altijd
    als ik een huis probeer te bouwen ;3
    iemand die het wel kan hier en tips heeft? x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Opzicht kun je geen tips geven...Je kunt het, of je kunt het niet :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, bouw niet te groot, ik kon eerst ook geen huizen bouwen en ben er nu expert in. Begin met een kleine familie (liefst 1 0f 2 personen) Bouw een klein vrierkantachtig huis. Doe dit een paar keer achter elkaar. Laat dan je fantasie de vrije loop. Wat kan je toevoegen aan het huis? Een schuine kamer? Of een bij kamertje. Tweede of derde verdieping? Klein zolderkamertje? Je moet gewoon heel creatief zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Haha, bouw niet te groot, ik kon eerst ook geen huizen bouwen en ben er nu expert in. Begin met een kleine familie (liefst 1 0f 2 personen) Bouw een klein vrierkantachtig huis. Doe dit een paar keer achter elkaar. Laat dan je fantasie de vrije loop. Wat kan je toevoegen aan het huis? Een schuine kamer? Of een bij kamertje. Tweede of derde verdieping? Klein zolderkamertje? Je moet gewoon heel creatief zijn!


    iknow, myne zyn altyd veeeel te groot xd
    maar mijn daken worden nooit mooi :S
    geen idee hoe ik dat moet doen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oh mijn god, je brengt me op geniale gedachtes.
    Ik ga ook sims doen vanavond ;U
    Lang geleden ;d
    Die mensen deden bij mij altijd zo onnozel.
    Maar goed, ik kan ook geen goede huizen bouwen.
    Ik maak ze altijd té groot. Of te klein.
    Ik sluit me een beetje aan bij nerveus. ;p


    Smile and live.

    Ik kan het ook niet haha. Ik gebruik altijd zo'n kant en klaar huis :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Joker schreef:
    Opzicht kun je geen tips geven...Je kunt het, of je kunt het niet :Y)


    Only losers can act the way you do

    Vroeger bouwde ik ook hele grote huizen met grote leegtes en dat zie ik nu ook bij m'n kleine zusje

    maar igelijk krijg je het vanzelf onder de knie , ik bn nu zelfs heel trots op mijn creaties

    en de tip van mij is er tijd in steken , niet vluchtig willen werken


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hoe kan je nou falen in een huis bouwen met sims? Is gewoon een kwestie van.. kiezen en klikken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NorthKorea schreef:
    Hoe kan je nou falen in een huis bouwen met sims? Is gewoon een kwestie van.. kiezen en klikken.


    maar maar, mensen zo als ik kunnen ook nooit kiezen ;D


    Smile and live.

    Ik ga nu heel hobbyloos sims spelen ;u


    Smile and live.

    Oefenen:Y)

    de grootte van het huis is zeer moeilijk te kiezen meestal...gek genoeg heb ik daar nooit echt moeite mee gehad xD miss moet ik gewoon architekt worden xD
    maarem...een paar tips...ik doe meestal qua grootte van de kamers:
    badkamer: 3x3 of 3x4
    slaapkamer: 5x7 6x8...zoiets...
    woonkamer: 5x5 of 5x6
    keuken: 6x7 of 6x8
    studiekamer: 5x6 ongeveer...
    hoop dat je iets hebt aan de tips voor de grootte..
    voor de inrichting moet je gewoon je eigen smaak toepassen...je moet eigenlijk gewoon zorgen dat alle voorwerpen goed te gebruiken zijn door je sim...veel meer tips kan ik je niet geven...en zoals Murlera zegt, je moet gewoon veel oefenen en niet gelijk opgeven...dan lukt het vanzelf wel...
    hoop dat je iets aan mijn tips hebt^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb altijd sims 1, lekker simpel en lekker leuk. Dus ik heb geen idee van sims 2.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bij mij lukt het opzich wel.
    De sims 2 vind ik leuker dan 3.
    Want bij 3 ben je altijd zo lang bezig. Maar heb je wel altijd mooie huizen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    geen tips maar ken je de cheatcode : (werkt aleen voor simsdeluxe editeunoke hier komt ie echt:rosenbud!;!;!;!;!;!;!;! enzevoort LET OP:MOET OP ! EINDIGEN.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 16:55 ]


    You can't not look cool with a crossbow.