• Ja dat hier boven dus x'D

    http://www.een.be/extra/subsites/junioreurosong2008/kandidaten/index.shtml

    Cloé

    Olivier

    Die twee kanidaten zingen goed en de rest is brol. Die kinderen zingen zo kinderachtig!

    Wie vind jij goed?
    Zet het hier neer.
    Owja als je van Nederland komt wil je dan de link met de site waar de kanidaten opstaan om die hier neer te zetten.


    Only losers can act the way you do

    (...)

    Nou, het enige probleem is ik kan niet aan mijn toetsenbord aan, en ik kan niet te goei zien wat er op mijn scherm staat, en ik heb geen zin om dat allemaal op de grond te zetten xD

    jaah dát is een probleem Hmm *denk denk*


    Why don't you break my heart

    (...)
    jaah dát is een probleem Hmm *denk denk*


    Dat ga ik niet doen, ik namelijk op dit moment geen hersenen, nou ja ze liggen 1,5 meter van mij vandaan te slapen in mijn bed xDxD


    Live life limitless.

    (...)

    Dat ga ik niet doen, ik namelijk op dit moment geen hersenen, nou ja ze liggen 1,5 meter van mij vandaan te slapen in mijn bed xDxD
    whaha xD omg nu val IK van mijn stoel van het lachen xD
    whaha xD jaa ik had het beter ook niet kunnen doen [/hoofdpijn]


    Why don't you break my heart

    (...)whaha xD omg nu val IK van mijn stoel van het lachen xD
    whaha xD jaa ik had het beter ook niet kunnen doen [/hoofdpijn]


    Ocharme, en wat is het zo grappig?? Nou het is echt waar. En euh nou ja ik heb geen zin om een paar stappen te zetten en ze te pakken


    Live life limitless.

    (...)

    Ocharme, en wat is het zo grappig?? Nou het is echt waar. En euh nou ja ik heb geen zin om een paar stappen te zetten en ze te pakken

    whaha xD ja armee ikk(huil) xD ghehe waar ken ik dat van xD luilakkiee owntxD


    Why don't you break my heart

    (...)Ze denken dat ze metal zijn x'D
    Ze zijn meer verneukde zingende spoken x'D

    Die olivier is lekker:9~


    Dénken; dat zeg je goed :'D

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    En ook de ‘rock’ uit hun titel maken ze helemaal waar. Geheel in de stijl van muzikale voorbeelden als Dimmu Borgir, Angeli di Pietra en Judas Priest maken ze harde, donkere, gotische metalmuziek. Elk jaar opnieuw zijn ze trouw op post op Grapsop - voorlopig nog op de wei, niet op het podium. Een kandidaat zoals Junior Eurosong er nog nooit een gezien heeft!

    Moet ik nu lachen of huilen? :|

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    whaha xD ja armee ikk(huil) xD ghehe waar ken ik dat van xD luilakkiee owntxD


    Wie is dat niet, en euh sorry dat ik gisteren ineens weg was, ik moest direct van mijn ma van de pc af, dus kon ik niks meer zeggen


    Live life limitless.

    En ook de ‘rock’ uit hun titel maken ze helemaal waar. Geheel in de stijl van muzikale voorbeelden als Dimmu Borgir, Angeli di Pietra en Judas Priest maken ze harde, donkere, gotische metalmuziek. Elk jaar opnieuw zijn ze trouw op post op Grapsop - voorlopig nog op de wei, niet op het podium. Een kandidaat zoals Junior Eurosong er nog nooit een gezien heeft!

    Moet ik nu lachen of huilen? :|

    xX Elien


    Volgens mij toch maar het eerste, en toch het tweede, huilen van het lachen xDxD


    Live life limitless.

    HAHA
    Die ene met die stekelketting is coool (cat)


    I recycle my thoughts.

    HAHA
    Die ene met die stekelketting is coool (cat)


    Welke???


    Live life limitless.

    (...)

    Welke???

    De vierde van boven.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    De vierde van boven.


    Effe kijkn

    Jah da valt nog wel mee, coole ketting maar die gene zelf oke, maar bij eurosong for kids?? Ik vind het raar dat ze daar bij zijn


    Live life limitless.