• Ja dat hier boven dus x'D

    http://www.een.be/extra/subsites/junioreurosong2008/kandidaten/index.shtml

    Cloé

    Olivier

    Die twee kanidaten zingen goed en de rest is brol. Die kinderen zingen zo kinderachtig!

    Wie vind jij goed?
    Zet het hier neer.
    Owja als je van Nederland komt wil je dan de link met de site waar de kanidaten opstaan om die hier neer te zetten.


    Only losers can act the way you do

    (...)
    Die Bab schaamt haar omdat ze TH fan was...
    Achtrlk mens

    Echt?? Pff waarom daarvoor schamen?? Ik ben er trots op dat ik TH fan ben!


    Why don't you break my heart

    (...)
    Die Bab schaamt haar omdat ze TH fan was...
    Achtrlk mens

    vind ik ook, ik heb zelf da stuk uitgescheurt en dan versniperd

    (...)
    Die Bab schaamt haar omdat ze TH fan was...
    Achtrlk mens


    Jah inderdaad, ma da komt omda op mijn school (bab zit ook op mijn school) zijn er kei weinig fans en als je dan fan bent , beginnen ze voor je gezicht ze uit te maken, zo zijn twee van mijn vriendinnen fan bij de een doen ze het niet de andere wel


    Live life limitless.

    (...)

    Jah inderdaad, ma da komt omda op mijn school (bab zit ook op mijn school) zijn er kei weinig fans en als je dan fan bent , beginnen ze voor je gezicht ze uit te maken, zo zijn twee van mijn vriendinnen fan bij de een doen ze het niet de andere wel
    is dat niet op elke school?? Ik wordt ook voor van alles uitgemaakt omdat ik TH fan ben:S Dat kun je toch niet ontwijken


    Why don't you break my heart

    (...)
    Die van Nederland jah snap ik ff niet xD


    Hoe bedoel je??
    Snap je het niet. Wel de gene die hier op Quizlet zitten en in Nederland wonen gaan wel niet kijken naar de Belgische Eurosong For Kids he


    Live life limitless.

    (...)is dat niet op elke school?? Ik wordt ook voor van alles uitgemaakt omdat ik TH fan ben:S Dat kun je toch niet ontwijken


    Nee maar bij ons zijn er echt weinig fan, en Bab hoort eigenlijk wel tot het popu groepje, dus als ze fan is is ze ni meer popu, of iedereen word het


    Live life limitless.

    (...)

    Hoe bedoel je??
    Snap je het niet. Wel de gene die hier op Quizlet zitten en in Nederland wonen gaan wel niet kijken naar de Belgische Eurosong For Kids he

    whaha kind hiero IS NL xD


    Why don't you break my heart

    (...)

    Nee maar bij ons zijn er echt weinig fan, en Bab hoort eigenlijk wel tot het popu groepje, dus als ze fan is is ze ni meer popu, of iedereen word het

    hmm ja ik word popu genoemd,,aber ik interesseer me daar gelukkig niet zo voor :x :p


    Why don't you break my heart

    (...)
    whaha kind hiero IS NL xD


    Echt, maar jij gaat kijken?? Tof


    Live life limitless.

    (...)

    Echt, maar jij gaat kijken?? Tof

    haha ja :P


    Why don't you break my heart

    (...)
    haha ja :P


    Man die nummers zijn erg, lag hier daar straks al op de grond, van mijn stoel gegeleden :$ xD


    Live life limitless.

    (...)

    Man die nummers zijn erg, lag hier daar straks al op de grond, van mijn stoel gegeleden :$ xD

    whaha x'] altijd handig xD


    Why don't you break my heart

    (...)
    whaha x'] altijd handig xD


    Jah he, vind ik ook


    Live life limitless.

    (...)

    Jah he, vind ik ook
    de grond zit zóveel beter dan een stoel xD


    Why don't you break my heart

    (...)de grond zit zóveel beter dan een stoel xD


    Nou, het enige probleem is ik kan niet aan mijn toetsenbord aan, en ik kan niet te goei zien wat er op mijn scherm staat, en ik heb geen zin om dat allemaal op de grond te zetten xD


    Live life limitless.