• Ik ga dus zondagavond naar de stad met best veel mensen om op een plein buiten voetbal te kijken op een scherm. Maar ik had dus geen oranje shirt, dus ik ging gisteren met 2 vriendinnen naar de winkel.

    Nouja wij alledrie een oranje shirt gekocht, en watervaste stiften om erop te schrijven. Die 2 vriendinnen dus hun shirts stukknippen en onderkladderen etc. Ik zou dat later nog doen want we hadden maar één stift en één schaar.

    Toen moest ik naar de wc & ging ik even glazen halen. Kom ik terug, hebben ze met hele shirt verpest.

    Als naam op de achterkant heb ik: 'HOSSEL' -dat is bij ons hetzelfde als een scharrel-
    Met het nummer 69 -doordenken-
    & eronder staat: 'geef me bier, dan krijg je seks'

    En aangezien de winkels morgen dicht zijn en ik er nu pas aan denk dat ik nog even snel een nieuwe moest gaan halen, moet ik toch echt dat shirt aantrekken.

    Ik ga gillen als iemand me bier aanbied, serieus ;__; En we gaan daarna ook nog uit, dus dan ga ik helemaal dood.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 17:44 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat shirt zou ik dus mooi niet aantrekken. Dan maar niet in oranje.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.