• Undercover in South Africa
    Geschreven door Arta (Eyeliner) en ik

    Ayanna Lee is een 19 jarige undercover journalist voor een bekende roddelblad uit Amerika. Ze krijgt de opdracht undercover naar het WK te gaan en daar het Spaanse team in de gaten te houden. Ze moet daar verslag doen van alles wat het Spaanse team niet doen en laten kan. Ze wordt op slag verliefd op een speler van het Spaanse Elftal: Sergio Ramos. Nu staat ze voor een harde keuze: Haar werk of haar liefde?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lol, ik raakte even confused door de titel c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nice nice. ;) Wel een beetje laat om een verhaal erover te schrijven maar toch nice.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Nice nice. ;) Wel een beetje laat om een verhaal erover te schrijven maar toch nice.

    Daarom gaat het voor de helft dus niet over het WK en voor de andere helft wel. -wenkbrauwwiebel


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Daarom gaat het voor de helft dus niet over het WK en voor de andere helft wel. -wenkbrauwwiebel


    Daar is over nagedacht:9~


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    hahaha zo'n idee wou ik twee/drie weken geleden met Sanne gaan doen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3