Ik mag toch ook m'n mening hebben? --'
Ik vind het niet logisch dat iedereen voor Nederland is. Maar al die voorspellingen zijn ook gewoon om mensen op hun gemak te stellen. Aan je reactie weet ik ook al weer dat je voor Nederland bent :') Jullie zeggen wat jullie denken, ik ook
Eeeh nouja.
'Ik woon in Nederland dus ik ben voor Spanje' klinkt een beetje raar toch? Ik bedoel hallo, het is wel je land. Je mag best zeggen wat je vindt zolang je maar niet zeurt.
NorthKorea schreef:
(...)
Eeeh nouja.
'Ik woon in Nederland dus ik ben voor Spanje' klinkt een beetje raar toch? Ik bedoel hallo, het is wel je land. Je mag best zeggen wat je vindt zolang je maar niet zeurt.
Dat vind ik dus net, iedereen zeurt. Het is best mogelijk dat je voor een ander land bent dan het jouwe >.< Ik heb er geen probleem mee dat mensen voor NL zijn, maar hou het dan ook normaal
het is dat nederland het vraagt
als een spanjaard het vraagt dan zegt ze dat zij gaan winnen....
ze zeggen allemaal iets anders.
ach we zien morgen wel!
sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt
Phieew...
neen, ik erger me nog steeds dood aan alles
Laat het snel voorbij zijn (en anders dat er niet té veel heisa rond gemaakt word, dan kan ik er ook nog mee leven )
Phieew...
neen, ik erger me nog steeds dood aan alles
Laat het snel voorbij zijn (en anders dat er niet té veel heisa rond gemaakt word, dan kan ik er ook nog mee leven )
BrokenDreams schreef:
(...) Hehe, ik was over laatst aan zee in Blankenberge. Ik hoorde rare geluiden, was het toch wel de vuvuzela. JE KOMT ZE OVERAL TEGEN BINNENKORT ;x
Ik haat ze Ö
Leuk hoor, in Duitsland kom je dan toch ook nog Nederlanders tegen, dacht ik hier veilig te zijn. Maar neen
Altijd hetzelfde >.<
BrokenDreams schreef:
(...) Ik ook, en vooral als ze in je oor beginnen te blazen. ;x
Voetbal is gewoon niet goed voor mensen die voor een ander land zijn op een Nederlandse site.
Dan moet iedereen ook maar voor NL zijn >.<
Ik ga tegendraads doen