• MAG IK REACTIES (A)

    Het gaat over de 16-jarige Noah,,
    Haar moeder werkt bijna altijd en Noah voelt zich daarom ook vaak alleen,, Ze heeft problemen met het uiten van haar gevoelens,en langzaam aan gaat ze van binnen kapot,, Kan iemand haar nog helpen??

    Tom Kaulitz LoveStory..



    Rollen:
    BF Bill -->BEZET BILLxKxBITCH
    Vriendin Bill --> BEZETDoraaa
    Huppelkutje 1-->BEZETNOELxLOLLY
    Huppelkutje 2-->BEZETKimCupCake
    Opperhuppelkutje--> BEZETTomIsMyAngel
    zusje Noah--> BEZETSceneBitch
    Schoolterapeuthewijffie-->
    moeder Noah-->
    Zusje Andreas-->>BEZET LOLLIPOPX3
    Zusje 2 Andreas--> BEZETFuckMyGuitar

    Wat moet ik weten??

    rol=
    Naam=
    leeftijd=
    hobby's=
    tatoo's/piercings=
    Foto=
    tekstje=

    De titel weet ik lkkr nog niet :P

    Ik doe niet de eerste de beste...maar wie ik het goeiste vind:P jaa goeiste jaa,nederlands zijn mij goeiste vak,had je niet gedenkt hè

    Srry als ik je niet hb gekozen voor een rol,Vergeef je me (A)(baby)


    Crack a bottle

    Naam= Kim
    Rol: Huppelkut 2
    leeftijd= 16 Jaar
    Hobby's= Dansen
    Tatoo's/piercings= Navelpiercing
    Foto= [url] http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/20/981/20981900_1206182594_1web.jpg[/url]
    Tekstje=mij noemen ze ook wel Kim.Ik heb lichtblond haar en grijs/blauwe ogen.Ik hou van mijn dansen En van mijn vrienden&Vriendinnen. Verder hebik een wit peodeltje genaamd Roosje.
    DOOEEI <3

    rol= zusje Noah

    Naam= Nickita

    leeftijd= 15 bijna 16

    hobby's= Muziek luisteren en skaten

    tatoo's/piercings= een tongpiercing en een tatoo op mijn linker pols een gothic kruis

    Foto= http://www.quizlet.nl/images/2008/33/bzvmwjclhgawcdoz.jpg

    tekstje=
    Haay mijn naam is Nickita ben 15 bijna 16 jaar
    Ik ben het zusje van Noah
    Ik ben best vaak vrolijk maar de laatstijd niet egt meer wand ik zie gewoon dat er wat is aan mijn zus maar ze wild het miet egt vertellen of laten zien Ik hoop dat het niks ergs is maar goed vedder ga ik nooit de deur uit zonder mp3 vedder skate ik graag ik doe ik ook graag mee met wedstijden als het kan dan :P
    Het is soms best wel stil in huis wand onze moeder is niet vaak thuis vandaar dat ik dan met mijn mp3 vaak door het huis ook loop zo is het minder stil ;)
    En ik hoop egt dat het goed gaat met Noah ik maak me een beetje zorgen ik probeer ook voor haar te zijn zover het kan en lukt ;)
    maarja ik moet nu gaan wand ik heb met vriendinnen afgesproken om naar de stad te gaan dus doei (K)


    You can't touch music but music touch you

    rol= Zusje Noah of Zusje Andreas ^^



    Naam= Annelies



    leeftijd= 16



    hobby's= Dansen, zinge, gekdoen



    tatoo's/piercings= 1 in de onderlip en 1 in de neus en een tatoo op m'n pols



    Foto=http://farm3.static.flickr.com/2144/2478857636_8a083b3014.jpg



    tekstje=



    Haaii^^

    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben 16 jaarjtes jong. Zoals je ziet zijn mijn hobby's, zingen, dansen en gek doen. Dat gek doen is meestal met vrienden van me. Nou, ik heb dus zwart haar met vanonder roze plukken in en dat heb ik zelf gedaan. Natuurlijk ben ik er trots op ^^. Ook heeft een vriend van me 2 piercings aan me gegeven, namelijk 1 in m'n lip en 1 in m'n neus. En hij heeft me ook een tatoo op m'n pols gegeven. Maar nu ben ik door.

    Ciaoz

    komaan wezentjes (A)
    Er zijn nog rollen vrij (baby)


    Crack a bottle

    Naam= Noël =]

    Leeftijd= 17

    Hobby's= shoppen, met vrienden omgaan, jongens, Tom Kaulitz aanbidden :P

    Tatoo's/piercings= 1 tatoo op onder rug en navel piercing

    Foto= http://img106.imageshack.us/img106/2528/ie7nm.jpg
    tekstje=
    Hi ,,
    ik ben Noël en erg populair op school, ik heb nu geen vriend alhoewel veel dat wel willen, Maar ik ben ervan verzekerd dat op een dag Tom Kaulitz mijn vriend word !
    ik ben nu 17 jaar, me vader en me moeder zijn gescheiden en me pappie is erg rijk dus ben het meeste daar natuurlijk, en.. Oh shit, door deze brief te schrikjven heb ik mijn potje nagellak omgegooit

    ff de schoon maakster roepe

    Ciau ! (L)


    Every tear falls down for a reason.

    En ik neem aan dat je de rol voor huppelkutje wilt :P
    En jij verneukte naamsteelster dat je er rondhuppelt leuk woord :P
    Ik wou al iets met Lolly doen ,,maar ik mag me naam pas de 31ste weer verandere :(
    Ik had eerder dan jou een lollyverslafing (puh)
    Whaha ,,LUffJoee


    Crack a bottle

    mijn vriendin heet Noah:P

    Dat kan hè :P
    KOmaan ik moet nog een moeder en een terapeuthewijffie ... **smeekoogjes**
    Ik wil beginnen :D


    Crack a bottle

    kan ik BF Bill zijn?


    Lalalalalalalala.

    Uhh .. Ja hoar :P
    Wrm ook nietxD


    Crack a bottle

    yaaay ik vul het wel even in


    Lalalalalalalala.

    Rol: BF Bill

    Naam: Siham

    Leeftijd: 17

    Hobby's: Shoppen&zingen

    Tattoo's/piercings: Tongpiercing

    Foto: Stuur ik zo

    Tekstje:


    Haay peoplex3.Ik ben Siham en ben 17 jaar oud.Ik vermaak me prima met het leventje als de BF van Bill.Ja Bill van Tokio Hotel ja!Ik ben een enorme Tokio Hotel fan en omdat Bill mijn BF is,mis ik geen een concert.Trouwens ik ben gewoon een persoon die er altijd goed uitziet&dat kan ik niet anders als je iedere dagt in het centrum te vinden bent.Oh voor ik het vergeet ik heb een hekel aan bonbons,want chocola is zo goor.Kut! ik moet gaan.Ciao x3


    Lalalalalalalala.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=55767


    hier heb je het plaatje x3


    Lalalalalalalala.