• Hoi peeps,
    Ik heb dus een suggestie, zou het niet handig zijn als je stories van het ene account naar het andere zou kunnen verplaatsen. Want stel dat je samen schrijft met iemand en die persoon wil niet verder meer schrijven aan het verhaal, maar jij wel dan moet je eerst het verhaal helemaal overtypen om het op jou account te zetten en zo kan je veel lezers verliezen, dus zou het niet handig zijn dat als je dan gewoon het verhaal door een klikje naar iemand zijn account kunt verplaatsen ? Of stel dat je twee accounts hebt en je een verhaal op het ene account hebt, maar dat op je andere wil zetten, dan is zo'n klikje ook veel handiger dan het helemaal over te typen.
    Snappen jullie wat ik bedoel?

    Vlieg me niet meteen aan als je niet akkoord bent


    x


    The soul needs autumn.

    Ik ben tegen, ik denk dat dit heel moeilijk te programmeren gaat zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben voor mits er een wachtwoord word gevraagd als je er op klikt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tegen.
    Te ingewikkeld en ik denk dat er op een bepaalde manier misbruik van gemaakt kan worden.
    Mensen gaan veel sneller de neiging krijgen om ermee op te houden (als je samen schrijft) volgens mij...
    En je kan het ook gewoon kopiëren en een berichtje op je eerste account zetten dat je het verplaatst hebt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hoewel ik 't een goed idee vind ben ik tegen, omdat 't denk ik veel te moeilijk te programmeren is voor een optie die maar heel zelden gebruikt gaat worden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.