• Ik ging vandaag met 3 vriendinnen naar Utrecht om te shoppen, uit eten te gaan en daarna naar de bios naar Toy Story 3D (wat overigens super leuk was! ;3)

    Haha maar 1 van me vriendinnen (laten we haar S. noemen) en ik hadden voordat we naar de bios gingen er al over dat we er zo van baalden dat we allebei de keren niet naar het concert van 30 Seconds To Mars konden...

    En toen zaten we in de bios en werden er eerst van die filmtrailers gedraaid die binnekort in de bios zouden komen, en 1 van die films van "Legend Of The Guardians", een film over uilen... En ineens kwam in die trailer keihard 30 Seconds To Mars - Kings & Queens door die zaal! Ö
    En S. en ik keken elkaar aan, riepen keihard: "OMG 30 Seconds To Mars" en iedereen keek achterom naar ons! x'D Dat halve nummer werd gewoon keihard door die zaal gedraaid en dat was echt zo'n kippenvel moment haha (:
    Alleen toen keken we elkaar weer aan en moesten we bijna huilen omdat we niet naar hun concert konden en door dat kippenvel moment! :')

    Dus daar zaten we dan bijna te huilen in de bioscoopzaal om een liedje uit een filmtrailer! x'D

    Voor degene die de trailer willen zien (:

    Haha ik voel me echt zo stom nu x'D
    Iemand ook wel eens van die dingen? :')

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 0:49 ]


    dream, dare, fly!

    Jep, ik!!

    Ik ben echt heel hard beginnen te huilen toen ik de nieuwste videoclip van Tokio Hotel [Darkside of the sun] voor het eerst zag.

    (Toen was ik even blij dat ik niet in Walibi was)

    Ik was kinda emotioneel die dag...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 1:10 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Dan sta je even voor lul.
    Maar ik snap het ook wel hoor.
    Heb ik ook wel is :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    Dan sta je even voor lul.
    Maar ik snap het ook wel hoor.
    Heb ik ook wel is :Y)


    Haha jaah best wel :')


    dream, dare, fly!

    ik hou van die mensen en van dat lioedje...


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik wou naar jonas brothers concert & tmf awards, dit jaar...

    maar pa en ma vinden mij te jonge

    bij die jb concert hoorde ik dat mijn nichtjes van toen 3 en 6 daar naar toe gingen -.-'' en dan ben ik weer te jong ?? pfft.

    en bij tmf awards ben ik naartoe gegaan (duivel)


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!