• ik zit net met een vriendin te prate
    waren echt al een half uur aan het msnen enz
    dus ik zo
    nog wat te vertellen?
    zegt ze ineens; ja ik heb een vriendje
    ik d8 echt zo van WTF
    dus ik vragen: heb je ook al gezoend?
    zij: ja wat doe je als je verkering hebt..
    ik zo ja srry hoor als jij mij niks vertelt..
    ze hebben dus al 2 dagen
    (ik heb haar elke dag nog gwn gesproken enz)
    of er wordt mij ff niks verteld..

    edit: haar andere vriendinnen wisten het wel allemaal..

    is dit normaal? :X

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 17:55 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jewel!

    waarschijnlijk wou ze tijd met hem, en wist ze niet hoe ze het tegen jou moest zeggen?

    Misschien durfde ze het niet te vertellen? Ik heb geen idee. Ik hoorde het van mijn vriendin ook niet gelijk, maar wij spreken elkaar niet elke dag.
    > Verplaatst naar Relatie btw.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    jawel hoor.
    Misschien was ze bang dat het nog verkeerd zou kunnen lopen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja. Ik zou ook eerst willen wachten totdat de relatie wat stabieler is voordat ik het mensen vertel.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Best wel snel twee dagen, en dan al zoenen... Ik denk dat ik het wat rustiger ga aanpakken xD

    maar vertellen, ik zou het denk ik meteen vertellen aan mijn BF en wat later aan mijn andere vriendinnen (A)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 21:12 ]


    Dream not your live, live your dream!

    lisaXcullen schreef:
    Best wel snel twee dagen, en dan al zoenen... Ik denk dat ik het wat rustiger ga aanpakken xD


    oh ik heb juist met mijn vriendje gezoend voordat we hadden =3
    is dat raar?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    oh ik heb juist met mijn vriendje gezoend voordat we hadden =3
    is dat raar?


    volgensmij valt het wel mee, maar ik zou het DENK ik niet zo aanpakken, maar wie weet, wat ik ga doen als ik een vriendje heb?? dat weet ik echt niet...


    Dream not your live, live your dream!

    Rooftops schreef:
    jawel hoor.
    Misschien was ze bang dat het nog verkeerd zou kunnen lopen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, dat heb ik ook met mijn ex-bff gehad. Ze had een vriendje en ik kwam er pas 2 dagen later achter, bleek zelfs dat andere mensen het al eerder wisten dan ik. En ik had die jongen nog nooit gezien of ontmoet. Dus dat vond ik raar. Hele ruzie gehad en nu zijn we geen friends meer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Nee, dat heb ik ook met mijn ex-bff gehad. Ze had een vriendje en ik kwam er pas 2 dagen later achter, bleek zelfs dat andere mensen het al eerder wisten dan ik. En ik had die jongen nog nooit gezien of ontmoet. Dus dat vond ik raar. Hele ruzie gehad en nu zijn we geen friends meer.


    ja hier precies hetzelfde.. andere mensen wisten het ook al..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ja en nee. ik deel dus egt ALLES met mijn bff, maar als je iets niet durft te zeggen. ik deel alles met haar maar zei ook pas 1 week later dat ik verliefd was. dus meer ja


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    ja en nee. ik deel dus egt ALLES met mijn bff, maar als je iets niet durft te zeggen. ik deel alles met haar maar zei ook pas 1 week later dat ik verliefd was. dus meer ja


    nou andere mensen wisten hetwel.. ;S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als ze een goede vriendin van je is en jullie vaak met elkaar praten, en van alles met elkaar delen, is dit niet normaal.
    Maar als ze gewoon een vriendin is, die je niet vaak ziet, dan vind ik het wel normaal (:


    wth.

    Ik weet nog heel goed dat een vriendin van mij het pas na een week aan haar beste vriendin vertelde. Was ze niet zo blij mee kan ik je zeggen:P
    Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd, maar misschien wist ze niet zeker of hij het serieus meende en was ze bang uitgelachen te worden ofzo als het zo snel weer uit was.
    ik weet de situatie niet goed:P misschien moet je het haar eens vragen


    Write down what you can not say

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    oh ik heb juist met mijn vriendje gezoend voordat we hadden =3
    is dat raar?


    the same here. (:


    Life is a beautiful struggle