• SUGGESTIE

    Mensen kunnen nu verschillende lettertypes gebruiken. En ik dacht dat ook handig/leuk zou zijn als de grootte van je tekst zou kunnen kiezen. Dus dat je zo'n vakje hebt waarin staat: Klein, normaal, groot. Dus dat je dan als je 'klein' aanklikt een wat kleiner lettertype krijgt.

    Sorry als deze suggestie al eens is voorgesteld (flower)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ah nee, dan krijg je van die irritante kinders die elke letter een andere grootte geven. En ik vind het irritant lezen.. Sorry, tegen ;$


    Alis volat propriis.

    Sorry, maar nee. Dat zou hetzelfde zijn als schreeuwen in HOOFDLETTERS.


    everything, in time

    Vergroot of verklein je internetpagina gewoon, dan heb je hetzelfde effect. Dus nee, ik ben er tegen. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee, je hebt altijd van die mensen die dan weer irritant gaan lopen doen in een story of topic. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Antique schreef:
    Ah nee, dan krijg je van die irritante kinders die elke letter een andere grootte geven. En ik vind het irritant lezen.. Sorry, tegen ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PRESIDENT schreef:
    Sorry, maar nee. Dat zou hetzelfde zijn als schreeuwen in HOOFDLETTERS.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    PRESIDENT schreef:
    Sorry, maar nee. Dat zou hetzelfde zijn als schreeuwen in HOOFDLETTERS.

    Kleiner vind ik niet erg, groter wel.


    Your make-up is terrible

    Je kan dan net zo goed center left en right codes gebruiken of bij stories een foto erbij zetten:
    Voorbeeld:
    [center]Hoi[/center]
    Wordt:

    Hoi

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 22:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ah nee man, krijg je van die noobs die in lettertype 72 schrijven.


    Only losers can act the way you do

    Tegen, want dan gaan mensen in Breez3r taal schrijven en dat is iritant.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Tegen, want dan gaan mensen in Breez3r taal schrijven en dat is iritant.


    wth.