• Schrijven wel te verstaan (cat)

    Oké, maar door Fernando Torres zijn slechte Engels, (Sorry Torrie, maar je Engels is echt barslecht), kwamen we op een idee en dat gaan we samen schrijven :')

    2 landen nemen elks een meisje mee als tolk naar het wk. Het ene land is Portugal en het andere Spanje. De meisje moeten hun eigen 'team' een soort van lesgeven in het Engels. Beide meisjes kennen elkaar niet en komen dus voor het eerst in contact op het wk zelf, ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en besluiten al snel om samen de andere spelers wat te plagen.

    link:Enséñame el lenguaje del amor.


    Veel plezier met invullen Rose R. & Lindsey T.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 23:07 ]


    The soul needs autumn.

    Haha junge, ik moest echt ff doordenken bij die titel dus :9~ En nu moet iederen invullen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doordenken bij die titel is gewoon onvermijdelijk ;x
    Xx.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    naam: Joelle
    achternaam: Cruz
    karakter: Joelle is een lief maar buitengewoon slim meisje, ze heeft haar VWO-diploma en heeft ook nog aan de universiteit gestudeert. ze is een meisje met een hart van goud en zou nooit een vlieg kwaad doen. ze is open voor nieuwe mensen, en leert ze ook graag kennen. Joelle is wel een sneaky en gemene meid, ze kan mensen makkelijk tegen elkaar opstoken en heeft al vaak ruzie gehad. toch heeft joelle iets wat mensen aantrekkelijk vinden, ze straalt een nonchalante houding uit en is een echte feestbeest.
    uiterlijk: Joelle heeft blond gekruld haar, waar ze meestal linten/haarbandjes/hippiebandjes indraagt. ze draagt graag opvallende make-up en kleding met aparte printen.
    extra: ze heeft een oogje op Ricardo kaka :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: vriendinnetje Bojan Krkic (Barcelona)
    naam: Kate
    achternaam: Green
    karakter: vaak vrolijk. als ze chago is, is het beter om geen gesprek met haar te beginnen. Sportief. intelligent. brutaal.
    uiterlijk: http://stellarmagazine.files.wordpress.com/2010/02/xs_pixie_lott_516_49751a.jpg
    eextra: -

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 17:49 ]


    Geen reclame, please.

    Sorry peeps, ik was rol vergeten :')


    The soul needs autumn.

    Bezet cassie even voor me, ik vul vanavond laat in, aangezien ik zo moet eten ;x


    SLOAN.

    naam: Carmen
    achternaam: LaClaire
    karakter: Carmen is een vrolijk typ, en doet vaak gekke dingen, zoals wildvreemden aanspreken en een saai gesprek voeren met diegene. Ze houdt van uitgaan, en natuurlijk haar vriendje Sergio Ramos ;x Ze staat altijd open voor nieuwe dingen en nieuwe personen. Ze geeft geen vooroordelen, zulk soort mensen vind ze maar laf.
    uiterlijk: Ze is lichtgetint, halflang lichtbruin haar, bruine ogen, die vaak ondeugend staan, ze is ongeveer een meter zeventig.
    extra: Carmen heeft ooit eens haar been gebroken en nu kan ze hem op een hele rare en enge manier draaien :Y) Nee grapje ik weet niks extra's. Oja, haar vader is Frans, dus heeft ze een Franse achternaam (:
    titel: BOE! nee grapje, ik zou het niet weten eerlijk gezegd.. :3 OF toch wel? Ah nee toch niet.. Ah ja toch wel! nee, stiekem toch niet..

    Xx

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 17:50 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    AnotherAlien schreef:
    Doordenken bij die titel is gewoon onvermijdelijk ;x
    Xx.

    hahaha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doordenk titel inderdaad. xD

    Rol: Vriendinnetje van my dear Careless, you know.
    naam: Sandra
    achternaam: Eriksen
    karakter: Sandra is een beetje verlegen en ze kan niet zo goed vrienden maken. Maar dat maakt niet uit want ze heeft genoeg vrienden vind ze zelf. Ze is rustig, maar soms springt in uit mijn vel als iets niet lukt. Sandra is soms erg moe, en chagrijnig en dan wil ze niks doen. Ze kan niet zo goed tegen hitte, want dan wordt ze ook chagrijnig. Met mijn vrienden op msn kan ze heel hyperactief over komen. Maar dat is juist zo grappig.
    uiterlijk:Sandra heeft bruin krullend haar en ze heeft donkerblauwe ogen. Ze is niet zo lang en niet zo dun, maar ze is ook niet dik. Sandra draagt vaak mooie kleding omdat ze dat leuk vind, ze heeft niet al te veel geld, dus is is wel zuinig met de dingen die ze koopt.
    extra: Sandra is een waitress bij een restaurant, en is zo in contact gekomen met Simon, want hij kwam een keer bij hun eten. Ze waren gelijk verliefd. Simon liet een briefje achter met zijn telefoonnummer en de avond erna hingen ze uren aan de telefoon. Sandra studeert in Denemarken, en daarom werkt ze daar. Sandra's Deens is niet zo heel goed, maar ze komt ver genoeg met het Engels. Origineel komt ze uit Nederland.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Appelvlaai schreef:
    naam: Carmen
    achternaam:
    karakter: Carmen is een vrolijk typ, en doet vaak gekke dingen, zoals wildvreemden aanspreken en een saai gesprek voeren met diegene. Ze houdt van uitgaan, en natuurlijk haar vriendje Sergio Ramos ;x Ze staat altijd open voor nieuwe dingen en nieuwe personen. Ze geeft geen vooroordelen, zulk soort mensen vind ze maar laf.
    uiterlijk: Ze is lichtgetint, halflang lichtbruin haar, bruine ogen, die vaak ondeugend staan, ze is ongeveer een meter zeventig.
    extra: Carmen heeft ooit eens haar been gebroken en nu kan ze hem op een hele rare en enge manier draaien :Y) Nee grapje ik weet niks extra's
    titel: BOE! nee grapje, ik zou het niet weten eerlijk gezegd.. :3 OF toch wel? Ah nee toch niet.. Ah ja toch wel! nee, stiekem toch niet..

    Xx

    Welke rol wil je? ö


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rarara, ga ik een rol invullen? (krul)


    we've only said goodbye with words

    @xKooks en S0UNDTRACK
    zet er ff bij welke rol je wilt. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ìk vul hem nu toch dan maar in

    Rol: Vriendinnetje Iker Casillas -en stiekeme meesmeder van de geweldige plannen-
    Naam; Bernadette 'Bente'
    Achternaam; Reavens.
    Karakter; Bente is een persoon die niet graag dingen verteld, mede dankzij haar verleden. Ondanks dat is ze zeer zorgzaam, en kan ze goed luisteren. Ze is creatief en muziekaal, Ze staat open voor dingen, maar die moeten niet met haar verleden te maken hebben, want dan flipt ze uit de pan, en vlucht ze weer weg.
    Uiterlijk; Bente heeft lang stijl bruin haar, met een lichtgetinte huid, met sproetjes. Haar ogen zijn groen, en ze stralen altijd. Ze is lang, en dus ongveeer 1.75
    Extra; Bente is de prinses van Spanje, en gevlucht uit de klauwen van haar moeder, die wou dat ze ging trouwen met een man die ze haatte. Ze is al naar vele landen gevlucht, en is nu eindelijk weer terug in Spanje maar dan Undercover ;x.


    SLOAN.

    AnotherAlien schreef:
    Doordenken bij die titel is gewoon onvermijdelijk ;x
    Xx.

    'Als ze het maar veilig doen' was dus mijn eerste gedachte.

    Weet je, ik zie mezelf dit wel doen. Vertalen voor bekende voetballers. Valt een aardig centje mee te verdienen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    lekker hoor, lindsey en Rose :9~