• Ik wil heel misschien mijn oren stretchen, niet heel wijd maar toch wel wat. Nu heb ik een paar vragen:

    - Groeit het weer dicht?
    - Kan je na afloop ook nog normale oorbellen dragen?
    - Doet het pijn?


    it's so empty living behind these castle walls

    Groeit het weer dicht? Hangt van oor tot oor af, maar zeker niet groter dan 8mm gaan. Want dan groeit het zeker niet meer toe..
    Kan je na afloop ook nog normale oorbellen dragen? Ja, maar als het een klein gaatje is, groeit het snel toe. & dan moet je opnieuw beginnen.
    Doet het pijn? Ja, er kan bloed uitkomen en etter. Maar als je zalf gebruikt doet het daarachter niet veel pijn meer.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Tot 6/8 mm groeit het weer terug.
    & het doet pijn ja :'D
    oorbellen weet ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    - Groeit het weer dicht? Als je gaatjes goed geprikt zijn en je niet te snel oprekt dan is 10 mm the point of no return. Dan wordt het plastische chirurgie.
    - Kan je na afloop ook nog normale oorbellen dragen? Ja dat kan, als je gaatjes nog dichtgroeien. Alleen je blijft wel een iets groter gaatje houden.
    - Doet het pijn? Wil je dat echt weten? Ik zit nu aan de 10 mm. Ik begon naar de 3. Dat ging wel, het deed pijn maar het ging. En vanaf daar omg. Hurts like hell. Je hebt doorzettingsvermogen nodig anders krijg je hem er echt niet zelf door. Maar daarbij komt, de ene persoon is de andere niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Frequency schreef:
    Groeit het weer dicht? Hangt van oor tot oor af, maar zeker niet groter dan 8mm gaan. Want dan groeit het zeker niet meer toe..
    Kan je na afloop ook nog normale oorbellen dragen? Ja, maar als het een klein gaatje is, groeit het snel toe. & dan moet je opnieuw beginnen.
    Doet het pijn? Ja, er kan bloed uitkomen en etter. Maar als je zalf gebruikt doet het daarachter niet veel pijn meer.


    Het mag niet bloeden.
    Als het begint te bloeden moet je meteen stoppen anders heb je kans dat het gaat ontsteken en zweren en zo. Je kan dat het beste na een uurtje weer verder gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3