• nou ik verveel me dus ik d8 mischien dat ik covers kan maken voor mensen ?
    dus als je er 1 nodig hebt .. ik wil er wel eentje voor je maken.


    wachtlijst :
    Nobody.


    naam story :
    waar gaat het over ?:
    wat voor een tekst wil je op de cover ?:
    wat voor foto wil je ?:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 10:56 ]


    Life is a beautiful struggle

    Naam story: Ronaldo, The Winning One.
    Waar gaat het over?: Over dat ronaldo eerst een zwerver was, en nu een profvoetballer, en het meisje die hem vroeger geholpen heeft, wil hem opzoeken en kijken of hij haar nog kent.
    Wat voor tekst wil je op de cover?: -

    foto: Ronaldo, met een leuk achtergrondje jwt.

    VIP schreef:
    Naam story: Ronaldo, The Winning One.
    Waar gaat het over?: Over dat ronaldo eerst een zwerver was, en nu een profvoetballer, en het meisje die hem vroeger geholpen heeft, wil hem opzoeken en kijken of hij haar nog kent.
    Wat voor tekst wil je op de cover?: -

    foto: Ronaldo, met een leuk achtergrondje jwt.


    hij is af. $


    Life is a beautiful struggle

    naam story : Q is good for you.
    waar gaat het over ?: De vriendin van Eljero Elia, aanvaller van het Nederlands elftal, komt perongelijk op Quizlet.nl via Google. Ze maakt een account aan en is vanaf dat moment meteen verslaafd. Uiteindelijk word ze actief op het forum, maakt ze quizzen en leest ze verhalen, maar niemand weet wie ze echt is. Ze leest verschillende verhalen en raakt uiteindelijk bevriend met de schrijvers. Wie een groot avontuur staan te wachten.
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: Q is good for you en ergens onderin misschien You never know who's on the other side of the screen. of Elia's profile.
    wat voor foto wil je ?: Maakt niet uit.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    naam story : I'll Survive
    waar gaat het over ?: Wraakzucht van 2 meisjes, lijdt tot een eiland die ze hebben gebouwd, met boobytraps, bommen en enge monsters. Ze stoppen daar voetballers en wachten tot zo dood gaan.
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: De titel, en als je iets anders weet, doe maar iets anders.
    wat voor foto wil je ?: Don't care


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    DANKJEWEEEEEEEEEEEEEEEEL!

    Portugal schreef:
    naam story : Q is good for you.
    waar gaat het over ?: De vriendin van Eljero Elia, aanvaller van het Nederlands elftal, komt perongelijk op Quizlet.nl via Google. Ze maakt een account aan en is vanaf dat moment meteen verslaafd. Uiteindelijk word ze actief op het forum, maakt ze quizzen en leest ze verhalen, maar niemand weet wie ze echt is. Ze leest verschillende verhalen en raakt uiteindelijk bevriend met de schrijvers. Wie een groot avontuur staan te wachten.
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: Q is good for you en ergens onderin misschien You never know who's on the other side of the screen. of Elia's profile.
    wat voor foto wil je ?: Maakt niet uit.

    hij is af. $


    Life is a beautiful struggle

    Dankje <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    naam story : http://www.quizlet.nl/stories/18174/welcome-to-la-la-land/
    waar gaat het over ?: over La La Land -dus over de levensstijl van beroemde mensen als je snapt wat ik bedoel-
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: Welcome To La La Land
    wat voor foto wil je ?: Maakt niet uit ga je gang :P


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    naam story : Coaching the game of love :$
    waar gaat het over ?: Lovestory met Bert van Marwijk :$ :$ :$ :$ !!!!
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: "coaching is net as hard like love feels"
    wat voor foto wil je ?: van bert vna marwijk :$ :$ :$ :$


    Don't call my name, don't call my name.. van Marwijk!

    Naam story: I'm dying on the inside, but I conceal it with a smile. [SA]
    Waar gaat het over: Een meisje dat haar vriend en zoontje verliest.
    Wat voor een tekst wil je op de cover ?: I'm dying on the inside, but I conceal it with a smile.
    Wat voor foto wil je ?: ik wil een breede foto - zo dus. en dan een -liefst blond/wit harig- meisje dat aan het huilen, roepen, ongelukkig kijkt fzo is en daar naast hetzelfde meisje dat lacht.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 18:08 ]

    naam story : An American high school
    waar gaat het over ?: over de jongeren op een amerikaanse high-school
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: An American high school & East-West
    wat voor foto wil je ?: iets van kluisjes of een klaslokaal \


    Big girls cry when their hearts are breaking

    naam story : Living with the Reds <3
    waar gaat het over ?: Lela reist de wereldrond om voetbalteams in de gaten te houden. Ze verblijft drie maanden in Liverpool en krijgt iets met Fernando Torres.
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: De titel, '<3' mag je weglaten als het beter uitkomt.
    wat voor foto wil je ?: Torres, in zijn Liverpool FC shirt dan wel. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Denmark schreef:
    naam story : I'll Survive
    waar gaat het over ?: Wraakzucht van 2 meisjes, lijdt tot een eiland die ze hebben gebouwd, met boobytraps, bommen en enge monsters. Ze stoppen daar voetballers en wachten tot zo dood gaan.
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: De titel, en als je iets anders weet, doe maar iets anders.
    wat voor foto wil je ?: Don't care


    hij is af.


    Life is a beautiful struggle

    RememberXme schreef:
    naam story : http://www.quizlet.nl/stories/18174/welcome-to-la-la-land/
    waar gaat het over ?: over La La Land -dus over de levensstijl van beroemde mensen als je snapt wat ik bedoel-
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: Welcome To La La Land
    wat voor foto wil je ?: Maakt niet uit ga je gang :P


    hij is af.


    Life is a beautiful struggle

    Vuvuzela schreef:
    naam story : Coaching the game of love :$
    waar gaat het over ?: Lovestory met Bert van Marwijk :$ :$ :$ :$ !!!!
    wat voor een tekst wil je op de cover ?: "coaching is net as hard like love feels"
    wat voor foto wil je ?: van bert vna marwijk :$ :$ :$ :$


    hij is af.


    Life is a beautiful struggle