• En dan heb ik het over topictitels die steeds meer bevelend zijn. 'Doe dat of anders doe ik je wat' enz.
    Nou dan heb ik nog minder zin om erop te klikken hoor. oO
    Of net zoals in stories ook 'Geef me kudo's en reacties!'
    Dan doe ik het net niet.
    Zijn er dan echt geen users meer die iets vriendelijk kunnen vragen? Daar bereik je anders wel veel meer mee hoor. Zeker bij mij.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee dat viel me niet op eigenlijk ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik vind dat ook wel. (:
    Maar ik denk niet dat ze het altijd even serieus menen, die topictitels dan hé. Dat is gewoon om meer mensen te lokken lijkt mij.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Volksfeind schreef:
    Nee dat viel me niet op eigenlijk ghehe.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat valt me eigenlijk niet zo op
    onder mijn stories zet ik het altijd zo neer:
    Reacties?
    Kudo's?

    Oftewel je dwingt iemand niet tot handelen, maar je vraagt het gewoon. Maar er zijn inderdaad wel mensen die zeggen: 'Reacties of ik maak geen volgend hoofdstuk!' Dat vind ik iets té.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 13:35 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Neuh, daar let ik eigenlijk niet op. Ik doe iets als ik het zelf wil, anders niet (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    valt me wel op


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ja, je hebt wel een beetje gelijk. Er was ook gister of vandaag een topic met: bla bla, anders stop ik een kurk in je neus.
    Like, dan straalt het vriendelijkheid uit zeg .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik lees eigenlijk geen tot weinig storys. :3 maar ik merk het soms ook wel hoor. Ik stoor me er niet echt aan, maar ik snap wel dat het voor jou en andere mensen vervelend is.


    None but ourselves can free our minds.

    Vind ik niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vind ik ook.

    Dat was mij ook opgevallen. Ik vind die topictitels irritant. Zie je soms nieteens over wat het gaat. En volgens mij stond er in de forumregels toch dat je topictitel duidelijk moet zijn...
    Dat van vragen om kudo's in stories vind ik persoonlijk niet zo erg. Ze krijgen het sowieso als ze het verdienen. =P

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 14:08 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat was mij ook opgevallen. Ik vind die topictitels irritant. Zie je soms nieteens over wat het gaat. En volgens mij stond er in de forumregels toch dat je topictitel duidelijk moet zijn...
    Dat van vragen om kudo's in stories vind ik persoonlijk niet zo erg. Ze krijgen het sowieso als ze het verdienen. =P

    Over de topictitels heb je gelijk, maar de mods doen er toch niet veel aan. Althans, ik merk er niet veel van. En over dat vragen van kudos; het vragen ervan is niet erg, maar het 'bevelen' ervan. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.