• Ik heb heel veel vrienden gehad. Gehad ja.

    Later ben ik gebackstabt, dus raakte ik de helft kwijt.
    3 zijn er overleden dit jaar.
    ik ben like, chagrijnig en iedereen wordt daarom boos op mij. Daar gaat bijna derest.

    Ik heb er nu 2 over,
    1 spreek ik bijna niet dus kan je eigenlijk niet meetellen.

    Dus dan blijft er nog maar 1 over.

    En ik voel me daar gewoon kut over en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen nu.

    dankjewel voor het lezen:$


    Stop holding me under and let me breathe.

    Wees spontaan, en open voor nieuwe mensen.
    Doe gezellig, ga bij iemand zitten die je een keer hebt gezien en maak een praatje van 'hee, welke klas zit jij dan' enz. Ik had hetzelfde probleem, het was gewoon.. Zelfvertrouwen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 21:49 ]

    VIP schreef:
    Wees spontaan, en open voor nieuwe mensen.
    Doe gezellig, ga bij iemand zitten die je een keer hebt gezien en maak een praatje van 'hee, welke klas zit jij dan' enz. Ik had hetzelfde probleem, het was gewoon.. Zelfvertrouwen.


    like dat gaat moeilijk wroden op school...
    Ik ben bi en iedereen is homofoob. Dus ik ben de lul.>< want ik wordt dus al een tijdje gediscrimineerd. Een van de redenen waarom ik chagrijnig ben,


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ahh zo, ik bedoel; mij maakt het niet uit of die persoon een ander geslacht geloof of ander mening heeft bi/homosexueel is, ik sta open voor alles.
    Maar dat er mensen zijn die er zo moeilijk over doen. Wat zeggen ze of doen ze dan, dan leer ik je een paar goede woorden 8)

    VIP schreef:
    Ahh zo, ik bedoel; mij maakt het niet uit of die persoon een ander geslacht geloof of ander mening heeft bi/homosexueel is, ik sta open voor alles.
    Maar dat er mensen zijn die er zo moeilijk over doen. Wat zeggen ze of doen ze dan, dan leer ik je een paar goede woorden 8)


    ieeeeew die is bi die loopt hand in hand met een meisjeee.

    ieeew ik wil niet met je omkleden, maybe kijk je wel.


    ieeeeew pas op hoor, zij kijkt naar je tieten.





    1. sorry hoor maar zij en ik hebben niks en zijn gewoon beste vriendinnen.

    2. Ik kan wel naar iets beters kijken><

    3. waarom zou ik naar hun tieten (of wat ze dan ook hebben) kijken?


    Stop holding me under and let me breathe.

    'beter loop ik hand in hand met een ander meisje dan dat ik de hele dag naar jou hoofd moet opkijken, like die kan net zo goed van een man zijn. en ik val niet op lelijke mannen dus wees ook maar niet bang dat ik naar je kijk, ik kijk alleen naar mooie mensen en jij behoord niet tot die categorie. & schat, hoe kan ik naar je tieten kijken, als je plat bent.

    Callooss

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 21:59 ]

    VIP schreef:
    'beter loop ik hand in hand met een ander meisje dan dat ik de hele dag naar jou hoofd moet opkijken, like die kan net zo goed van een man zijn. en ik val niet op lelijke mannen dus wees ook maar niet bang dat ik naar je kijk, ik kijk alleen naar mooie mensen en jij behoord niet tot die categorie. & schat, hoe kan ik naar je tieten kijken, als je plat bent.

    Callooss


    haha dankjee<3


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ach, meid!
    Wat naar voor je. Misschien kun je er met je ouders, of een familielid of een leerkracht of zoiets over praten? Misschien heb je even rust nodig. Zet alles eventjes voor jezelf op een rijtje.
    Oké, deze en deze dingen zijn niet zo goed verlopen in mijn leven. Maar aan de andere kant heb ik wel dit en dat.
    En onthoud altijd dat wat mensen ook over je mogen zeggen, dat er altijd mensen blijven die van je houden! Je bent een pracht zoals je bent en zij die dat niet zien, daar hoef jij je niet druk over te maken. Vertrouw op de mensen die hun best doen om je te laten blijven lachen!
    Sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    hmm vroeger had ik ook een echte bf , maar momenteel zijn het gewone vriendinnen die ik heb

    en eerlijk , ik vindt het best zo
    Ik weet dat ik op hen kan rekeken als ik ze nodig heb en dat ze niet verstikkend werken omdat ze een bf hebben van hun eigen :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ^^ Haha, goeie zinnen, VIP ;]

    Maar goed, het lijkt me echt een klote situatie waar jij in zit. Als ik jou was zou ik vechten voor de vriendin die je nog hebt. Loop niet met de negatieve instelling 'Iedereen haat me, omdat ik bi ben'. Wees er trots op en probeer wat meer zelfvertrouwen uit te stralen. Maar ik snap dat dat moeilijk kan zijn als mensen je discrimineren. Maar dan moet je ze maar proberen te dissen.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 22:28 ]


    You are beautiful, you are love.

    Essence schreef:
    ^^ Haha, goeie zinnen, VIP ;]

    Maar goed, het lijkt me echt een klote situatiem waar jij in zit. Als ik jou was zou ik vechten voor de vriendin die je nog hebt. Loop niet met de negatieve instelling 'Iedereen haat me, omdat ik bi ben'. Wees er trots op en probeer wat meer zelfvertrouwen uit te stralen. Maar ik snap dat dat moeilijk kan zijn als mensen je discrimineren. Maar dan moet je ze maar proberen te dissen.
    Succes!


    PRECIES!