• @ UMCG in Groningen. Ik moet vanaf 0.00 nuchter zijn, en rustig blijven, pff. Ik ga het ziekenhuis in en weer uit, het houd ook niet op. ~ Dat moest ik ff kwijt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik voel met je mee, amigo. We worden gewoon leeggeprikt. Ö


    we've only said goodbye with words

    Heel veel sterke en succes!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mén, ik weet hoe je je voelt. Ik haat het nu al dat ik over 4 jaar moet worden geopereerd aan mijn hart. -ben er doodsbang voor-


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Mén, ik weet hoe je je voelt. Ik haat het nu al dat ik over 4 jaar moet worden geopereerd aan mijn hart. -ben er doodsbang voor-


    Amg, dat is idd eng. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Reckless schreef:
    Ik voel met je mee, amigo. We worden gewoon leeggeprikt. Ö


    Ja, stiekem zijn Ibi en Pershoofd vampieren en willen ze alleen ons bloed! Ö


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    frizzled schreef:
    (...)

    Moet je daar nuchter voor zijn?
    Dat wist ik niet eens.
    Ik wist alleen dat je iedergeval voor een inwendig onderzoek nuchter moest zijn.

    Het ligt er maar net aan wat ze in je bloed nodig hebben om te onderzoeken. Voor ijzer/calcium/etc, zulke dingen. En als iets specifieks onderzocht moet worden, dien je dus nuchter te zijn. En voor operaties moet je ook nuchter zijn, dat houdt dus ook een inwendig onderzoek in. Omdat je onder narcose gaat en het kan zijn dat je na de operatie dan misselijk bent. En als je nuchter bent, heb je daar minder kans op.
    On topic: Succes morgen in ieder geval.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.