• Ik was dus vandaag aan het werk, en die radio staat daar vrijwel altijd aan op Q-music. Nouja vandaag was dus het foute uurtje, en kwam het liedje Boom Boom I Want You In My Room. Dus een jongen met wie ik werk loopt naar de radio en zet dat ding harder en begint als een idioot te dansen. Dus ik opstaan een meedoen. Uiteindelijk stonden we met zijn alleen heel maf en raar te dansen, echt ik lachte me helemaal kapot, zo grappig was het :'D Zelfs de vrouw van mijn baas deed mee, die pauze hield. Toen ie terugkwam moest de radio onmiddelijk weer uit, haha. En wij allemaal: 'NEEEEEE'

    Oke, dat was zo geniaal dat ik het eventjes moest vertellen :'D De volgende keer zal ik het wel filmen:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, ik hou van dat lied, maar ik zou niet als een idioot gaan dansen. :Y)


    All was well.

    ik zou het ook doen ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ahahahahahhhaa XD

    Filmen volgende X XD

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2010 - 17:30 ]

    Haha, ronduit geweldig!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mag ik even weten, welk werk? (Want kantoor is natuurlijk minder erg als midden in de supermarkt xD)
    -ligt alsnog plat-

    Hahaha echt geweldig, ik hoorde dat lied ook op de radio. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha! Jij hebt een leuk werk. :9~


    If we had not a soul, music would have created it.