• Tegenwoordig kun je niet meer normaal over straat zonder dat er tachtig keer naar je gekeken wordt en zonder dat er een of andere mongol uit het raam hangt om je helemaal na te staren.
    Man, dan zijn er ook nog van die vieze jongens/mannen die niet eens moeite doen om even te verbergen dat ze naar je heuvels kijken. Grmbl


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja. Het vieste is nog als je zelf 15 bent en dat de mannen die je nastaren in de 50 zijn.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ja dat is hier ook haha. (cat)(krul)


    Smiling but close to tears.

    ik heb er ook een bloedhekel aan.


    "Let them eat cake!"

    VivaEspana schreef:
    Ja. Het vieste is nog als je zelf 15 bent en dat de mannen die je nastaren in de 50 zijn.


    the world is filled with people that we dont understand

    Daar ben ik het 100% mee eens.

    Ik was laatst op het strand en lag dus in mijn bikini. En zo'n jongen zat echt een halfuur naar mijn tieten te staren, en hij schaamde zich er kennelijk niet voor, want toen hij zag dat ik terugkeek moest ie lachen. Ik vond het eng en mijn crush wou hem slaan, haha (krul)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 16:02 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat blijft irriteren..., als mensen je nastaren.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pff, ik ben daar immuun voor geworden. Gewoon lekker negeren en doorlopen.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ook die bouwvakkers aan de straat: "HOI!" En dan kijken ze je zo iel aan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik merk dat nooit x'D
    Maar als ik op straat loop dan zit ik altijd diep in gedachten en kijk ik strak voor me uit, vandaar (:


    wth.

    Pershoofd schreef:
    Ook die bouwvakkers aan de straat: "HOI!" En dan kijken ze je zo iel aan.

    Ja inderdaad. Als blikken konden doden had ik een hoop bouwvakkers vermoord!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Pershoofd schreef:
    Ook die bouwvakkers aan de straat: "HOI!" En dan kijken ze je zo iel aan.


    Men, die gasten zijn zó irritant. Laatst stonden er een stuk of vier op een rij, ongeveer elk 2 meter van elkaar verwijderd. Fiets ik langs, is het echt zo van 'Goedemorgen', Hallo', Hoi', 'Goedemorgen'.

    Grmbl.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 18:45 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    het ergste is nog dat ik het niet door heb , en soms doet me vader het ook 0-o'


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Laatst kwam ik zo in de hoogvliet een man van ongeveer 50 en ze dochter van iets van 15 tegen, ze liepen arm in arm want die vader had iets aan ze voet ofzo.

    Blijft die vader zo bij ons staan 'Dag mooie dames'. Die dochter echt zo heel beschaamd 'pap, doorlopen' en die trekt m weer mee.XD
    Ik had echt medelijden met dat kind.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nadineex schreef:
    het ergste is nog dat ik het niet door heb , en soms doet me vader het ook 0-o'


    Bij jou? O.O


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Het is inderdaad irritant dat iedereen overal naar loopt te loeren, maar geef toe: het is ook niet goed als niemand kijkt.


    I am an idiot, I move.