• hoi ik voel me nu dus echt heel kut!!!!!!!!!!!!! iedereen maakt me belachelijk alleen omdat ik bert van marwijk lekker vind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er zijn een paar mensen die me bedreigen in PB's! die zeggen dat van marwijk lelijk is, dat vind ik echt oneerlijk want dat doe ik toch ook niet bij die van jullie zoals villa en torres enzo. dit doet echt pijn. wat moet ik doen aan de haatreacties!!???? weten jullie iets?????


    Don't call my name, don't call my name.. van Marwijk!

    Melden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Melden


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Naar een moderator of bemiddelaar gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meld het aan een mod, die zal het wel proberen oplossen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    jamaar dat werkt niet. ze zitten me echt dwars en ik word genegeerd ik zit helemaal te trillen en te huilen voor de computer!!!!!!!!!:'(1


    Don't call my name, don't call my name.. van Marwijk!

    Wat al die mensen hierboven mij zeggen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Vuvuzela schreef:
    jamaar dat werkt niet. ze zitten me echt dwars en ik word genegeerd ik zit helemaal te trillen en te huilen voor de computer!!!!!!!!!:'(1

    Hoezo werk niet?
    En je moet je net zo aanstellen trek je gewoon niks van ze aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo werk niet?
    En je moet je net zo aanstellen trek je gewoon niks van ze aan.

    NOU:'(


    Don't call my name, don't call my name.. van Marwijk!

    want ik heb sowieso een moeilijke periode achter de rug en dan komt dit er ook nog bij.. :'(


    Don't call my name, don't call my name.. van Marwijk!

    heb ik je pijn gedaan?


    Smiling but close to tears.

    Voor zijn leeftijd vind ik hem ook nog wel een knappe man hoor, lol :'D

    Maar meldt die berichten dan even? Dan kan ik het voor je oplossen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vuvuzela schreef:
    (...)
    NOU:'(

    Wat nou? Ik bedoelde het niet kwaat hoor,ik weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen.
    Waarom lukt melde niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Denmark schreef:
    Wat al die mensen hierboven mij zeggen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Melden en dan negeren....
    Die mensen zijn het niet waard
    Ze hebben toch helemaal geen zaken met wie jij nu hot vind!
    Die mensen die dreigen zijn gewoon laag gevallen
    Ze weten niet beter:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het gaat er toch om dat jij hem knap vind en andere mensen niet. Ga met een moderator praten of een bemiddelaar. Je moet je niet aantrekken van wat mensen van je zeggen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!