• Lijkt jou absoluut niet leuk om in te wonen?

Ik ben een paar keer in zweden geweest en ik ging bijna dood van verveling, natuur. Het was km rijden naar de stad. Ik snap niet hoe mijn famillie het daar uithoud.
    En Duitsland lijkt me ook niet leuk. :'D

[ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:15 ]

--

Oh ik kan niet lezen.(cat)

Niet: Kazachstan.

[ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:19 ]

Smiling but close to tears.

Amerika,en wamre landen.
    Ik zou graag naar scandinavië gaan.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Niet leuk?
    Israel, Egypte.
    & toen wist ik niets meer te verzinnen (:

wth.

Euhm,

de landen waar veel problemen zijn? (krul)
    Al zou ik ook niet zo snel naar Nederland gaan denk ik. Ik woon nu in Duitsland en ik vind het hier prima. Maar België, Engeland ... is mij ook allemaal goed hoor :')

You’re falling into history.

Israel(cat)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Rusland.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Iran? Irak? Geen idee, zoveel weet ik niet val die landen af. Ik zou niet in strenge moslimlanden willen wonen [/heeft niks tegen moslims maar ik vind die regels en manieren niet zo heel fijn]

If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

VivaEspana schreef:
    Iran? Irak? Geen idee, zoveel weet ik niet val die landen af. Ik zou niet in strenge moslimlanden willen wonen [/heeft niks tegen moslims maar ik vind die regels en manieren niet zo heel fijn]

Iran is best wel lauw land hoor als je je gewoon aan die regels houdt. het is eerst wennen aan die regels maar het is niet zo dat je daar een moeilijk leven leidt. (krul)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Noord-Korea, ze zijn daar ongeveert communistisch en het is daarom niet echt fijn daar te wonen want ze zijn erg streng

Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

Saoudi-Arabië

Als vrouw moet het daar verschrikkelijk zijn. Je mag niet auto rijden, je mag nooit alleen over straat lopen (er moet een man bij zijn), je moet altijd helemaal bedekt zijn, etc.

If we had not a soul, music would have created it.

In Afrika en in het oosten. Niet specifieke landen ofzo.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.