• Ik ben al helemaal klaar voor de grote finale! Mijn nagels zijn namelijk rood-wit-blauw gelakt, mijn bavaria jurkje ligt al klaar en mijn grote trommelhoed ligt voor het oprapen. Alle leuke nederland assosaires (+de foutste ketting die je je kunt bedenken.. Een grote goude leeuw!) liggen ook al ergens. Natuurlijk het belangrijkste niet te vergeten.. De kroeg waar we gaan kijken is ook al uitgezocht!
    En jullie?

[ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 14:22 ]

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Ik ben een Belg (: Dus ik ga gewoon lekker thuis voor mijn tv zitten. En hopen dat Spanje wint ;D

Don't let 'em say you ain't beautiful.

Ik hou niet van voetbal :'D dus ik kijk niet en trek ook niets oranjes aan xd.

Never look back, don't doubt tomorrow.

Mijn nagels zijn oranje, ik heb een oranje shirt, kroon, armband en weet ik t! : D en ik ga bij me vriend met nog wat vrienden kijken en als nl wint de stad in een feesten!

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik heb mijn nagels net zwart gelakt xd. Maar ik ga toch geen voetbal kijken. Ik denk dat ik ga fietsen en dan voetbal luisteren op de radio, lekker rustig.

I am an idiot, I move.

Volgens mij moet ik werken als ze spelen o.o
    Hoelaat moeten ze?

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Kalona schreef:
    Volgens mij moet ik werken als ze spelen o.o
    Hoelaat moeten ze?

20:30 toch?

On; ik schaam me, ik woon sinds ik verhuisd ben al 11 jaar in NL, maar heb geen oranje shirt, haha.

I hope heaven needs you more than I do now.

Ehm,
    Mijn nagels ben ik bezig rood, wit, blauw en oranje te lakken, ik heb een officieel Nederland voetbalshirt (het thuisshirt, oranje dus), ehm oranje armbandjes, een oranje bril, oranje oorbellen, schmink voor mijn gezicht enzo, oranje vuvuzela, oranje opblaaskroon, oranje hoed, oranje pet (ja ik heb ze allemaal over elkaar aan), holland sjawl enz. enz. x'D

En ja, de kroeg heb ik ook al ^^.
    - met bijpassende naam -
    Orange Blues Bar x'D

[ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:57 ]

Get back motherfuckerz'

Ik ga mijn hond een shirt aandoen telt dat mee?

Today will be Girl's Day party with you~

Ik ga pas wat oranjes aantrekken als ze daadwerkelijk winnen. Heb het hele WK nog niks oranjes aangetrokken (baby).

No growth of the heart is ever a waste

Ik trek niks oranjes aan:P Ga zo mijn nagels oranje lakken en mijn malibu hoed opzetten (A) tegen de zon :p

La credenza è una medicina contro il timore

Kroeg natuurlijk ook al uitgezocht (Bolleeeeeee!), nagels rood-wit-blauw geverfd, oranje shirt geregeld.. Nu nog mijn blauwe schmink-krijtje terug zien te vinden want die ben ik kwijt en ik kan denk ik beter niet met alleen rood en wit op m'n gezicht gaan lopen :'D

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik heb mijn handen net zwart gelakt, en ik mijn oranje shirt die niet op oranje lijkt is in de was. Dus ik weet niet.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Soldier schreef:
    Ik heb een gigantische sjaal met España erop staan. Een heel grote vlag en ik ben van plan, als we winnen, uit het autoraam te bungelen met die vlag en sjaal.

Dat is zelfmoord .____.
    Tijdens NL-Brazilië liep er ook een vent met de Braziliaanse vlag te zwaaien en die is met stoelen bekogeld

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik doe niet mee aan die gekheid :')

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Nou Spanje heeft al gewonnen XD

Run, but you can't escape