• Ik ben al helemaal klaar voor de grote finale! Mijn nagels zijn namelijk rood-wit-blauw gelakt, mijn bavaria jurkje ligt al klaar en mijn grote trommelhoed ligt voor het oprapen. Alle leuke nederland assosaires (+de foutste ketting die je je kunt bedenken.. Een grote goude leeuw!) liggen ook al ergens. Natuurlijk het belangrijkste niet te vergeten.. De kroeg waar we gaan kijken is ook al uitgezocht!
    En jullie?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 14:22 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik had nagelstikkers van Duitsland --'
    Maar ze zitten er nog op hoor, ik ga ze er nog niet afhalen :Y)


    You’re falling into history.

    Hahah ik weet niet eens of ik wel ga kijken, omdat ik de volgende dag een examen heb o.o. Ik denk het stiekem wel hoor, want het is tenslotte de finale. Maar ik ben niet behangen met oranje ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik bijt op mijn nagels, dus ze lakken zit er niet in. ;x

    Ik denk niet dat ik iets ga aandoen ofzo, al ga ik wel veel gillen en springen als Spanje in de beurt van de goal komt en nog harder als ze een goal maken :')


    The soul needs autumn.

    Ik weet niet. Ik kom thuis, ga lekker op de bank zitten en hopen dat we weten. Niets speciaals verder :P


    Life is hard and then we die

    Ik ga zóóó voor lul staan man. En ik maak reclame voor bier, met mijn jurk en trommelhoed haha. Ik ga zo naar de stad om schmink te kopen, wat erg eigenlijk..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik moet werken dus ik ben bang dat ik sowieso de eerste helft mis. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ehm. ik heb een feest op school en je moet in de kleuren van je favo land komen, ik haat oranje dus dat wordt een zwart jurkje een oranje sjaaltje en beesies op mijn bandjes. niet te vergeten mijn hoed


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb oranje haar ;D. uit een spuitbus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben van plan om me haar te verven -als het van me pa mag, haha- en vlaggetjes op me wang, yay c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb een gigantische sjaal met España erop staan. Een heel grote vlag en ik ben van plan, als we winnen, uit het autoraam te bungelen met die vlag en sjaal.


    All this dampness is damp.

    Mijn nagels zijn rood/geel haha, maar mijn tenen zijn helemaal Nederland. :9~
    & Ik doe natuurlijk zo veel mogelijk oranje aan als er te vinden is. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn nagels zijn oranje en ik heb een oranje T-shirt met rugnummer....even kijken....9, wie was dat ook alweer?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb een oranje pruik en de beesies. Oja, en we hebben nog zo'n pletterpet, maar die zet ik mijn pa wel op z'n hoofd :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha leuk zeg! Ik hoop ook zo dat we winnen! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Santo schreef:
    Ik bijt op mijn nagels, dus ze lakken zit er niet in. ;x

    Ik denk niet dat ik iets ga aandoen ofzo, al ga ik wel veel gillen en springen als Spanje in de beurt van de goal komt en nog harder als ze een goal maken :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.