• Ze hadden voor Duitsland - Spanje 2 bakjes in een aquarium gezet. Eentje met de vlag van Duitsland en eentje met de vlag van Spanje. Dat deden de Duitsers al bij elke wedstrijd en elke keer voorspelde de inktvis goed. Deze keer ging hij op het bakje van Spanje zitten, dus de Duitsers waren allemaal bang. En nu, hij had alweer gelijk._O_

    Het filmpje: Klik

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 12:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik weet het :'D
    Wat een inktvis ^^
    Die mag ook wel eens bij mij komen helpen met dingen x)


    You’re falling into history.

    hahah ja weet ik. Ik zag het gisteren op tv.


    The way we live, is the way we die

    HAHAHA, ik zie het serieus al voor me.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De inktvis is onpartijdig. ö


    "Don't look back, you're not going that way."

    Haha, ja, ik had dat filmpje ook gezien :Y) Echt grappig is dat, dat 'ie telkens gelijk heeft (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Oja, dat was ook zo! GAAF!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    JAa echt grappig!! Misschien doen ze dzt nu zondag ook wel en dan hopen dat hij Nederland kiest:D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vind het eigenlijk wel sneu voor de Duiters. Nederland helemaal blij en kankeren dat ze eruit liggen. Terwijl al mijn vrienden en hun kennissen (Duitsers) buiten de Duitse wedstrijden om alle wedstrijden van Nederland ook gekeken hebben en aangemoedigd hebben. En het enigste wat Nederland eigenlijk kan doen is zeiken over 'die kutmoffen'. Stiekem zijn Nederlanders best wel achterlijke mensen..


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat cool :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel sneu voor de Duiters. Nederland helemaal blij en kankeren dat ze eruit liggen. Terwijl al mijn vrienden en hun kennissen (Duitsers) buiten de Duitse wedstrijden om alle wedstrijden van Nederland ook gekeken hebben en aangemoedigd hebben. En het enigste wat Nederland eigenlijk kan doen is zeiken over 'die kutmoffen'. Stiekem zijn Nederlanders best wel achterlijke mensen..


    Snif snif.
    Goed gezegd :'D
    Ik vind dat er bij voetbal veel te vaak ruzie komt :')


    You’re falling into history.

    koeeeele inktvis (A)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb het filmpje gevonden.^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wou juist dat Duitsland zou gaan winnen ;x


    we've only said goodbye with words