• Mijn broer heeft sinds een tijdje een tijdje een vriendin. Mijn broer zit in de 5de en zij in de 3de, ze schelen 2½ jaar, dus gewoon 3, vind ik. Nu ben ik sinds kort een beetje close met een jongen, D. Hij is 17, wij schelen 3 jaar. Maar nu blijkt dat mijn broer tegen hem via msn en hyves-chat heeft gezegd dat hij mij met rust moet laten omdat hij nu net een pedofiel is.

    Nou sorry hoor, maar hij en zijn vriendin zijn ongeveer even oud als D en ik. Bovendien, hébben wij niet eens iets en doen we niets. En ja, misschien vind ik hem leuk, maar wat dan nog? Heeft mijn broer gelijk? Ik weet echt niet wat ik moet doen.D:


    everything, in time

    Omg, je broer doet echt heel broers zeg. Hij wilt je beschermen, denk ik. Gewoon verder gaan met die D, trek je niets van je broer aan. Hij is pas pedofiel alssie 18 word. (krul) Net als je broer ghehe.


    Your make-up is terrible

    Het is wel zo dat hoe ouder je word, hoe meer leeftijdsverschil er zijn kan in de ogen van andere mensen. En dat gaat snel in de puberteit hoor.

    Je kan met je broer praten van.
    "Tja jij en je vriendin schelen ook drie jaar net als wij,Maar wij doen niks wij zijn gewoon goeie vrienden. Dus ik begrijp niet dat als wij niet met elkaar om mogen gaan vind ik dat het ook voor jou en je vriendin."
    Als dit iets is misschien?

    Niks van aantrekken, en dat is gewoon typisch 'broers', haha neem een voorbeeld aan Rob.
    maar je moet me dan wel vertellen wie die D is wante waar is J dan gebleven? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TourdeKrulle schreef:
    Het is wel zo dat hoe ouder je word, hoe meer leeftijdsverschil er zijn kan in de ogen van andere mensen. En dat gaat snel in de puberteit hoor.


    Mwuh, maar 3 jaar lijkt mij sowieso een normaal leeftijdsverschil? Op 3 en 6 na dan.xd Maar je snapt hem wel.(:

    @Sanne. SSSSSSSSSSST!><'

    En eh, ja, het is mss wel lief van mijn broer. Maar ik kan er echt niet tegen, laat mij. Ik ben zó vaak "teleurgesteld" in de liefde, nu heb ik geluk, krijg je dit.D:


    everything, in time

    Assassin schreef:
    Omg, je broer doet echt heel broers zeg. Hij wilt je beschermen, denk ik. Gewoon verder gaan met die D, trek je niets van je broer aan. Hij is pas pedofiel alssie 18 word. (krul) Net als je broer ghehe.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry maar ik vind jou broer niet zo aardig & geniaal (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    Omg, je broer doet echt heel broers zeg. Hij wilt je beschermen, denk ik. Gewoon verder gaan met die D, trek je niets van je broer aan. Hij is pas pedofiel alssie 18 word. (krul) Net als je broer ghehe.

    Hahaha, ja precies. :'DDD

    Niets van aantrekken en duw je hem gewoon het leeftijdsverschil tussen hem en zijn vriendin in z'n gezicht.
    Maar vraag hem wel wat hij zo erg vind aan die gast, misschien is het niet alleen het leeftijdsverschil dat hem dwarszit?
    Ach ja, sterkte ermee (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wtf.


    No growth of the heart is ever a waste

    S0UNDTRACK schreef:
    Niks van aantrekken, en dat is gewoon typisch 'broers', haha neem een voorbeeld aan Rob.
    maar je moet me dan wel vertellen wie die D is wante waar is J dan gebleven? :9~

    -same als sanne :3-