• ik weer niet kan komen?
    Het zit namelijk zo:
    Mijn vriendinnen hebben blijkbaar gepland om te gaan zwemmen morgen, en zoals het in de mail stond zou ik dat ook al moeten weten. Ik wist er helemeaal niks (meer) van. Nu kan ik ook niet meegaan, omdat ik op woensdag op het uur dat ze gaan zwemmen altijd naar de kinesist moet. (echt noodzakelijk)
    Dus ik denk dat ik het toch niet wist dan, want anders zou ik wel gezegd hebben dat dat uur voor mij niet ging.
    Maar het is al de zoveelste keer dat ik iets moet afzeggen, en nu vraag ik me af of deze uitleg goed is:


    euh... what? (':

    Daar wist ik helemaal nog niks van! ^^ (of ik ben het gewoon mégahard vergeten)
    Ik kan wel ni komen, want ik moet naar de kinésiste dan...
    Ik weet het dat het al de zoveelste keer is dat ik niet kom. ._. (of heb ik alleen die indruk?)
    Ik wil alleen dat jullie weten dat ik dat echt niet express doe ofzo, want ik heb jullie wél graag hoor! (:


    x.



    Zouden ze nu kwaad zijn op mij ofzo?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou er nog iets bijzetten dat je het heel jammer vind dat je niet kon komen en dat je er je zo erg op verheugd had. Dan zou ik het versturen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ze echte vriendinnen zijn, zullen ze het je niet kwalijk nemen. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Reassurance schreef:
    Ik zou er nog iets bijzetten dat je het heel jammer vind dat je niet kon komen en dat je er je zo erg op verheugd had. Dan zou ik het versturen (:

    Ze wist het in eerste instantie niet, dus kon ze zich er ook niet op verheugen? (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Ze wist het in eerste instantie niet, dus kon ze zich er ook niet op verheugen? (':


    Ja, dat zat ik net ook te denken. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.